4249
Sök

Extraljusramp, 5st ?!

Avstängd
72 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
Nu så har ja försökt bli av med min bil ett tag här och har insett att de inte är någon idé att försöka längre eftersom jag kanske får 20tusen om jag har tur, och vad får jag för 20tusen?

Så har bestämt att jag kan ju lika gärna behålla den då så ska jag vrida på extralysena igen, hade en ramp för 3st extraljus från Biltema och har haft den monterad på bilen men nu ska jag avancera lite tänkte jag så jag letar efter ramper med fästen för 5st runda Hella lampor, ni vet typ "rally style" haha ev. 740 raggarstyle, mest för att alla ska störa sig på det och lite för att jag alltid velat haft så, men skitesamma om ja ska komma till min fråga någon gång,
Finns det någon hemsida som säljer dessa? eller de ända som gäller är hemmabyggen?

Snor en bild från Google,  http://213.132.112.100/images/25/2500817992.jpg  så där tänkte jag på,

Mvh

lika bra att lägga till innan ni skriker rakt ut, jag har sökt på forumet, har jag missat något så lägg gärna en länk och snälla skriv inte SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK I FORUMET tongue

tack
Senast redigerat av Calabria (25 maj 2009)

282 Inlägg
25 maj 2009
du får nog svetsa på en L-balk eller vad det kallas.. Tror inte att det finns att köpa färdigt..

Avstängd
72 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
bombare skrev:
du får nog svetsa på en L-balk eller vad det kallas.. Tror inte att det finns att köpa färdigt..

Kunde man ju ge sig fan på big_smile aja men tack

Sök