Behöver lite smakrådshjälp, ska jag byta lamporna i mina Angeleyes till 1w smd led eller ska jag köra vanliga tråkiga glödlampor?
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/101832/large/668472_yunib8.jpg]()
Edit: Bilden är med en ledlampa i, dock är färgerna lite fuck up, hade inget stativ med mig så kunde inte göra det rätt....
Senast redigerat av Miramithe (26 maj 2009)
Ny kamera, Nya bilder på bilen.
Nya lampsetupen kolla den!