4254
Sök

Instrumentbräda volvo 740: Ombyggnation !

908 Inlägg
23 maj 2009
Trådstartare
#1
hej !

Har en gammal bräda till en 'slöförti' liggandes till ingen nytta och fick mej en idé att spackla å fixa till lite för litte småtjafs. Jag har ju idéerna redan men jag vet ju inte riktigt vad jag ska använda för spackel mm. nej jag ska inte flocka tongue Idén är ju att spackla brädan slät från skinn/läder imitationen och göra plats för mätare.

Behöver: Tips å trix, vetskap om vad som ska användas, och nackdelar med detta

Brädan:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=665875
'Mätarhållaren':
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=645479


tackar på förhand för alla svar smile /Tim
Senast redigerat av Beckstroem (23 maj 2009)

908 Inlägg
23 maj 2009
Trådstartare
#2

908 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
#4
V_Racing skrev:
byt till 960 bräda.. snyggaste till volvo

ja jo ja vet, men nu är det ju så att jag redan har en bräda.. tongue

935 Inlägg
26 maj 2009
#5
Beckstroem skrev:
V_Racing skrev:
byt till 960 bräda.. snyggaste till volvo

ja jo ja vet, men nu är det ju så att jag redan har en bräda.. tongue

den brädan e ful tongue men de går säckert göra nått av den tongue


908 Inlägg
26 maj 2009
Trådstartare
#6
tack smile

908 Inlägg
26 maj 2009
Trådstartare
#7
V_Racing skrev:
Beckstroem skrev:
V_Racing skrev:
byt till 960 bräda.. snyggaste till volvo

ja jo ja vet, men nu är det ju så att jag redan har en bräda.. tongue

den brädan e ful tongue men de går säckert göra nått av den tongue

jo förhoppningsvis smile


Sök