Har en gammal bräda till en 'slöförti' liggandes till ingen nytta och fick mej en idé att spackla å fixa till lite för litte småtjafs. Jag har ju idéerna redan men jag vet ju inte riktigt vad jag ska använda för spackel mm. nej jag ska inte flocka Idén är ju att spackla brädan slät från skinn/läder imitationen och göra plats för mätare.
Behöver: Tips å trix, vetskap om vad som ska användas, och nackdelar med detta