Ang Kamremsbyte, kostar inte det en förmögenhet på dessa golfar? då dom måste ju riva hela motorn för att komma åt ?
en billig rem på biltema 500? och 40 minuters arbete på en golf 3 GTi -94. och då har jag bytt kamremm endast 2 gånger tidigare och aldrig på en golf..
Golf med 4cyl är som volvo, lätta att meka med osv. men dem är faktiskt roliga att köra och de går bra... det som (inte) finns i sverige, finns i i tyskland för löjligt billiga priser.
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Morsan har en Golf 3a, diesel, -95a. Den äter fläktremmar på löpande band, men kanske är ett unikt fel? I övrigt går den i ur och skur, men rostar ungefär lika illa som en Mercedes.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Steifan, jo har haft dom i tankar då dom är fett fina i mina ögon. Men det finns inte speciellt många här nere i skåneland till salu. Klart jag kan tänka mig resa en bit upp i landet för att hämta en, men inte allt för långt!
Hur ligger dom i skatt, för å nackdelar med dom då?
Står med i tankar på att köpa mig en racerbil.... Dock så är ju rosten mitt stora bekymmer.... Har nyss fixat klart hela min bil och vill ej ge mig på det igen.
Står med i tankar på att köpa mig en racerbil.... Dock så är ju rosten mitt stora bekymmer.... Har nyss fixat klart hela min bil och vill ej ge mig på det igen.
9000=racerbil?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
9000=racerbil?
Opps glömde tillägga *IRONI*
Ok, du kunde ju faktiskt haft en racepreppad 9000 hemma i garaget.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.