Min bil stulen (HITTAD), Grön SAAB 9-5 - 00 HBG

golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
13 juli 2006 · 1 290 Inlägg

Förstår att du låser dörrarna men de kanske inte är så spec smart om olyckan skulle vara framme??

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
13 juli 2006 · 1 852 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:
Förstår att du låser dörrarna men de kanske inte är så spec smart om olyckan skulle vara framme??

på nyare bilar öppnas dörrarna vid en krock.

man lever bara en gång så lev väl!
golfarn_nr1 LicensRörSvetsare
13 juli 2006 · 1 290 Inlägg

Okej de visste jag faktiskt inte! wink

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...
Saab 9-3 SS "BSR" (2004)
FireTraXX DFFL
13 juli 2006 · 9 020 Inlägg

Man blir nästan mörkrädd när man läser sånt...
Tur att dörrarna låses automatiskt när man kommit över 20km/h och öppnas inte förräns man stänger av bilen eller öppnar dem på knappen i BMW:n...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
LasseMan underordnad allfixare
13 juli 2006 · 696 Inlägg

FireTraXX skrev:
Man blir nästan mörkrädd när man läser sånt...
Tur att dörrarna låses automatiskt när man kommit över 20km/h och öppnas inte förräns man stänger av bilen eller öppnar dem på knappen i BMW:n...

måste ju varit jobbigt att behöva stänga av bilen för att man ska ut om man tex bara ska öppna dörren o göra nått snabbt

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
Sharky
13 juli 2006 · 10 287 Inlägg

Dags byta upp sin Audi A8 mot en Audi A8 B6 (fullpansar).

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
FireTraXX DFFL
13 juli 2006 · 9 020 Inlägg

LasseMan skrev:

FireTraXX skrev:
Man blir nästan mörkrädd när man läser sånt...
Tur att dörrarna låses automatiskt när man kommit över 20km/h och öppnas inte förräns man stänger av bilen eller öppnar dem på knappen i BMW:n...

måste ju varit jobbigt att behöva stänga av bilen för att man ska ut om man tex bara ska öppna dörren o göra nått snabbt

om du tittar på bilden från insidan i bilen så ser du en knapp under skärmen och mellan AC grejorna... där trycker man så öppnas dörrarna. jag behöver ju inte stänga av bilen varje gång jag ska ut o hämta något t.ex.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
gard Fartsyndare
19 juli 2006 · 278 Inlägg

Motorbyte väntar, lagning av avgassystem med mera. SAAB tippar att de kommer kosta 70000 att laga.

Inväntar besked från försäkringsbolaget.

yrkesfotograf inom reklam och företag.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang