8567
Sök

Efterlyser min gamla opel calibra

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
ja som sagt jag efterlyser min gamla calibra. vill se vem som är den nya ägaren t den hörde att de va en tjej som hade lagt upp den på blocket för ett tag sen så förmodar att han jag bytte bil med inte har den längre.

660 Inlägg
28 maj 2009
ralle_boyen skrev:
ja som sagt jag efterlyser min gamla calibra. vill se vem som är den nya ägaren t den hörde att de va en tjej som hade lagt upp den på blocket för ett tag sen så förmodar att han jag bytte bil med inte har den längre.

Om du vill ha info om en gammal bil lägg till lite mer info..

Liksom kan du fixa fram info på min gamla opel omega? tror det är en tant som äger den.. lätt att hitta info eller? tongue Tänk innan du agerar..

Ta och skicka ett sms till Transportstyrelsen så får du veta vem som äger den om den är i trafik skrotad eller vad som hällst vart den rullar osv

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
28 maj 2009
Trådstartare
Soderqvist skrev:
ralle_boyen skrev:

Om du vill ha info om en gammal bil lägg till lite mer info..

Liksom kan du fixa fram info på min gamla opel omega? tror det är en tant som äger den.. lätt att hitta info eller? tongue Tänk innan du agerar..

Ta och skicka ett sms till Transportstyrelsen så får du veta vem som äger den om den är i trafik skrotad eller vad som hällst vart den rullar osv

//Soderqvist

haha sant snat men tänkte mer om de va någon på garaget som har den nu smile skrotad hoppas jag verkligen inte att den är då börja gråta tongue och hur ladda man upp en bild här tongue?  men ni ser ju på min sida vilken e min gamla bil big_smile

Sök