4045
Sök

Bmw E36 328.

84 Inlägg
29 maj 2009
Trådstartare
Tjenare! tänkte börja mitt projekt här å nu smile
Ska iväg å titta på en 328a årsmodell 1996 imorn en sedan silver metallic.. kommer mer info ifall jag köper den men är 99% säker på att jag gör de. Det enda som jag är lite osäker på är att det är rost på den men de är ju en gammal bil så va kan man begära igentligen. Ställena som det är rost på är på motorhuven, bagageluckan och lite på dörrarna.. känner ioförsej en billig lackerare å har lite planer på att lacka huven taket å bagageluckan svart.

Skulle vara snällt ifall ni kunde ge mig lite tips å råd om vad som hällst smile

Mvh
Wallmeister

Allmänt envis
12 512 Inlägg
29 maj 2009
328 E36 är en underbar bil, hoppas på ett köp då det kommer bli ett projekt. Inte allt för många 328 projekt här inte

Råd om köp? Kolla autopower.se och deras begagnatguide på E36 modellen, eller forumet där finns också mycket nyttigt smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

84 Inlägg
29 maj 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
328 E36 är en underbar bil, hoppas på ett köp då det kommer bli ett projekt. Inte allt för många 328 projekt här inte

Råd om köp? Kolla autopower.se och deras begagnatguide på E36 modellen, eller forumet där finns också mycket nyttigt smile

Ahh dem säger de smile Ahh har kollat där men de är lite pirrigt å försöker lugna mej med å skriva å fråga tongue

vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
29 maj 2009
byt insug till en 325as sen så får du rappare bil på högre varv

84 Inlägg
30 maj 2009
Trådstartare
Hertigen skrev:

jo tack de vet jag tongue

Allmänt envis
12 512 Inlägg
30 maj 2009
Wallmeister skrev:
Hertigen skrev:

jo tack de vet jag tongue

Tyvärr försvinner vridet på låga varv i så fall, jag tycker personligen mer om den som den är än om den skulle haft karaktär som en 325a... smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

84 Inlägg
31 maj 2009
Trådstartare
Det blev en bmw 328a idag eller igår om man kollar på klockan.. ska snart ut å åka igen helt jävla underbar bil å köra.. lite vibbrationer i ratten men va inne på mekonomen å köpte bremboskivor (kommer upp bilder senare idag.) och beställde belägg och monteringssats så dem ska komma på tisdag så då blir det att fixa de smile så jävla nöjd med bilen den är helt underbar smile

Sök