Folk efterlyses! i mörrum's trakten

santas_bitch
30 maj 2009 · 109 Inlägg

tjenare igen. skulle behöva en person som skulle kunna åka ut till ett företag/fd företag? och se om mekanikern fortfarande är där, samt se om min bil står kvar eller om den är stulen.
åker dit så ofta jag kan men det blir inte allt för ofta då jag bor runt 20 mil ifrån stället.
skicka ett PM eller skriv här om ni bor i närheten.

mvh jesper

Senast redigerat av santas_bitch (2 juni 2009)

dallelito med lem
30 maj 2009 · 1 147 Inlägg

vilket företag gäller det?

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.
santas_bitch
31 maj 2009 · 109 Inlägg

carléns autolack. http://www.carlensautolack.com/
tror dock det är avregistrerat, men från vad jag förstod när jag lämnade bilen så vart hans firma aktiv.

Rektron
31 maj 2009 · 42 Inlägg

Hoj jag bor en halvtimme från mörrum ungefär. kan köra dit och kolla om du vill? vart ligger företaget?

Rektron
31 maj 2009 · 42 Inlägg

snackade med en kille om det företaget nyss och det lät inte alls för bra tyvärr. många som va missnöjda tydligen, och folk som har blivit av med saker. men ingen jag kan svära på för det går sådana rykten överallt tycker jag

santas_bitch
31 maj 2009 · 109 Inlägg

Rektron skrev:
snackade med en kille om det företaget nyss och det lät inte alls för bra tyvärr. många som va missnöjda tydligen, och folk som har blivit av med saker. men ingen jag kan svära på för det går sådana rykten överallt tycker jag

japp det är ungefär vad jag har hört med.rätt kul att killen inte ens hör av sig och säger något om saker och ting försvinner :S

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang