Jag och nåra jag känner som går ut nu, har ju sökt och söker jobb men verkar inte finnas ett skit rent ut sagt inte här uppe i norrbotten iallafall, de borde ju uppenbarligen ha med lågkonjunkturen att göra, men hur länge kommer då denna hålla i sig? någon mer som känner igen sig i detta?
You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
Konjunkturer brukar hålla sig i allt från 2-7 år typ Men ta ett annat jobb tillsvidare så när det väl vänt har du helt plötsligt den eftertraktade arbetslivserfarenheten och bör kunna få jobb direkt som det du är utbildad för
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Dessa tomtarna http://www.philipsonbil.se/ bygger en sprojlans lastbilsverkstad (-> Mercedes) i Borlänge som ska vara färdig under 2009 om jag inte minns fel. Inte helt säkert att dom bygger fortfarande heller, men lär ju behövas en eller två 'tekniker' som de kallar det