5487
Sök

Stererobyte i Sierra

116 Inlägg
20 juli 2006
Trådstartare
Finns det nån vänlig själ som vet vart man får tag på kopplingschema till en original stereo till en Ford Sierra 1992... vill byta men vågar inte riva isär sladdar å kablar utan ett schema.. tackar på förhand smile

P.s nån som vet vart man kan få tag på styling delar till samma bilen tongue

Så länge det svenska språket inte kan beskriva en V8 knall genom raka rör på papper, är det klent... Riktigt klent

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
20 juli 2006
söka på google?

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

116 Inlägg
20 juli 2006
Trådstartare
dj_aggwa skrev:
söka på google?

mm.. Tanken slog mig men utan nåt namn på stereon så upptäckte jag väldigt fort att det var svårt att hitta nåt att gå efter..  sad

Så länge det svenska språket inte kan beskriva en V8 knall genom raka rör på papper, är det klent... Riktigt klent

592 Inlägg
20 juli 2006
koppartaket skrev:
Finns det nån vänlig själ som vet vart man får tag på kopplingschema till en original stereo till en Ford Sierra 1992... vill byta men vågar inte riva isär sladdar å kablar utan ett schema.. tackar på förhand smile

P.s nån som vet vart man kan få tag på styling delar till samma bilen tongue

Om jag har förstått rätt så ska du byta orginalspelaren till en ny spelare, har jag rätt? Enklast är att köpa en såkallad ISO-kabel som passar till Sierra (finns på biltema m.m.), sen kopplar du bara in den kabeln i kontakterna som finns färdigt.

Det är svårt att hitta styling till en sierra men här finns ett förmånligt snyggt kjolpaket smile
http://dnstrading.se/ford/ovriga/sierra/sierra.htm

Hoppas du blev lite klokare av mitt svar smile

2much.fi
Accessories for your DSLR

10 287 Inlägg
20 juli 2006
En tråd räcker väl?

Vi låser denna.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök