Centrallås till Mitsubishi Lancer Evo 4

Luffan
8 maj 2009 · 5 Inlägg

Mitt Centrallås i förar dörren har gått sönder sad Någon som vet vart jag kan få tag i ett nytt eller begagnat?
Pratade med Mitsubishi verkstaden o dom kan tydligen inte få tag på något varken i Sverige eller Tyskland
för det var tydligen ett  speciellt lås eftersom bilen är högerstyd och måste inporteras i från Japan och vet ej när det kommer kan ta flera månader

Tack på förhand

Mvh Patrik

Koop
8 maj 2009 · 1 867 Inlägg

Det borde ju vara en vanlig centrallås-solenoid? Pillra loss den och åk till skroten och se om du kan hitta nåt liknande.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
ActualHedman
5 juni 2009 · 21 Inlägg

Luffan skrev:
Mitt Centrallås i förar dörren har gått sönder sad Någon som vet vart jag kan få tag i ett nytt eller begagnat?
Pratade med Mitsubishi verkstaden o dom kan tydligen inte få tag på något varken i Sverige eller Tyskland
för det var tydligen ett  speciellt lås eftersom bilen är högerstyd och måste inporteras i från Japan och vet ej när det kommer kan ta flera månader

Tack på förhand

Mvh Patrik

Har du kollat med nån på Evoklubben?

Anubis
5 juni 2009 · 1 255 Inlägg

Skulle tro att de är samma som sitter på den vanliga lancer mdellen så är de iallafall på evo 3an nästan allt är samma på den och den vanliga lancern bortsätt motor drivlina och lite små saker.

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang