11163
Sök

Jag tabbade mig ang MDS.

Avstängd
41 Inlägg
11 juni 2009
Trådstartare
Var nere hos mds idag och dom kollade upp bilen det visade att det var jag som hade gjort fel

jag hade kopplat jordkabeln på fel ställe efter att dom hade flyttat kabeln och lagt den på ett annat ställe fungerade detta fint

mitt system är FZR 12" 1000w

Jag ber så hemskt att jag skrev så fel på garaget eftersom jag trodde mds hade gjort fel

ALLT DET JAG SKREV STÄMMER INTE OCH BER OM URSÄKT TILL PETER PÅ EXYDOS CAR AUDIO I GÖTEBORG nu fungerar systemet fint igen

Edit: Rubrik redigerad för att beskriva tråden mer korrekt /admin
Senast redigerat av chrizz (11 juni 2009)

1 338 Inlägg
11 juni 2009
bbblan skrev:
Var nere hos mds idag och dom kollade upp bilen det visade att det var jag som hade gjort fel

jag hade kopplat jordkabeln på fel ställe efter att dom hade flyttat kabeln och lagt den på ett annat ställe fungerade detta fint

Jag ber så hemskt att jag skrev så fel på garaget eftersom jag trodde mds hade gjort fel

ALLT DET JAG SKREV STÄMMER INTE OCH BER OM URSÄKT TILL PETER PÅ EXYDOS CAR AUDIO I GÖTEBORG nu fungerar systemet fint igen

Du borde Be om Ursäkt Till MDS Också!

Då det bara är deras namn du smutskastat!!! mad

men skönt löste sig för dig ialf

Mvh// Michel
Senast redigerat av mYGeL (11 juni 2009)

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

16 197 Inlägg
11 juni 2009
bbblan skrev:

de e just sånt här som gör att folk snackar skit om div märken/företag..

folk har NOLL KOLL å sen när de pajjar så e de fel på sakerna..   ja blir såååå less.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Administratör
11 968 Inlägg
11 juni 2009
Trådskaparen är avstängd. Jag tror inte att jag behöver motivera.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

1 915 Inlägg
11 juni 2009
hmmm... du har skrivit förr att MDS hade kopplat in allt, men nu skriver du att du hade kopplat jordkabeln fel.

först klanta sig o då skylla på MDS/Exydos för ett fel som du själv är orsaken till.. Dålig stil!

V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01

787 Inlägg
11 juni 2009
evilaudio skrev:
bbblan skrev:

folk har NOLL KOLL å sen när de pajjar så e de fel på sakerna..   ja blir såååå less.

Kan inte annat än hålla med. Samma som jag skrev i förra tråden typ .

1 302 Inlägg
11 juni 2009
Jag kan hålla med om att MDS tar ett högt pris för sin produkter och kvaliten inte är den absolut bästa men i själva verket är det hur man använder grejerna som konsument om det är bra grejer eller ej.
Tycker det är lite fel att anklaga företag och säga att de har skit produkter mm när det i själva verket är ganska bra grejer de har.

1 338 Inlägg
11 juni 2009
evilaudio skrev:

Ja precis!!

Till 99% är det handhavande fel när grejorna går sönder oavsett märke!

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
11 juni 2009
som man sagt tidigare...pinsamt..

471 Inlägg
11 juni 2009
tro är att icke veta ?

Skiiit du nedde ! ;)