Hallå!
Jag är på väg att göra mitt första bilköp; en Ford Fiesta ST 150, och eftersom jag inte är direkt hajj på varken bilar eller billjud så undrar jag vad det lämpar sig att köpa för något i ljudväg? Jag kräver inget som får bilen att studsa och nummerplåtarna att hoppa av, men jag vill ändå ha bra trycl i basen när jag skruvar upp volymen lite.
har även hört att Fiestan låter lite när man kör, så det får la gärna vara tillräckligt för att dölja detta

Musiken jag lyssnar på är väl främst Electro, hårdrock i stil med Clutch och Mustasch, samt lite reggae. Så jag vet inte riktigt? Det är ju en hel djungel det här med ljud.
Jag ser gärna att det är något slags "paket" med låda + slutsteg, samt ett annat paket med huvudenhet och tillhörande högtalare. Och jag tänker inte bygga någon låda själv, så det behöver jag inte tips om

Priset vet jag inte riktigt.. Men om vi säger som så; jag vill inte ha det billigaste (om det inte är bra förstås) men jag tänker heller inte lägga 20.000tals kronor på ljud.
Har ni några förslag?
Mvh