Ny motor till minimoto

Zerox1
16 juni 2009 · 400 Inlägg

Hej jag undrar om ni vet vart man kan få tag på en ny eller begagnad motor till minimoto.
eftersom jag tror min motor är rätt så slut. han tyvärr bara åka 1-3 veckor. med den innan den blev konstig. och inte orkar något den dör så fort man gasar. sad

Zerox
kolvas
16 juni 2009 · 4 001 Inlägg

det är nog bara att rensa ur munstycket på den.
Kolla bensinkranen också för dom går sönder ibland

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Slash Saabifierad
16 juni 2009 · 2 027 Inlägg

Kostar inte en minimoto typ 3000-4000 kronor? är det inte bättre att köpa en ny? får för mig att en motor borde kosta lika mycket som hela minimoton men jag kan ha fel.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Destajnii
16 juni 2009 · 219 Inlägg

kolla på blocket där verkar det finnas gott om motorer till minibikes och dirtbikes, finns även företag som säljer kompletta motorer

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang