7009
Sök

18" fälgar till Fiesta ST -06 ???

19 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
Tjena! Ska precis köpa min första bil, en Fiesta ST -06. Tycker det är otroligt snyggt med svarta fälgar och har sökt som en tok efter detta de senaste dagarna. Dock kan jag inte hitta så mycket. 60-70% av sidorna som säljer fälgar har ju sån "välj din bil i menyn och vi listar fälgarna som passar"-funktion. Bara det att _alla_ dessa går bara upp till 17" på fiesta. Jag är som sagt ute efter ett par svarta 18" som inte kostar brutalt mycket.

Judge black 18" tycker jag är riktigt snygga, men dom tillverkas tydligen inte lägnre. Hittar inga till salu med bultmönstret som passar fiesta.

http://www.garaget.org/?car=138970&image=1423327 han har sånna.

Har ni några tips? Det ska inte vara för mycket "bling bling". Svarta ska dom vara, och 18".

Daniel

237 Inlägg
17 juni 2009
testa o fråga på ford fiesta sweden club wink där lär det va flera som har förslag på vart du kan köpa dina 18" svarta fälgar wink bli medlem föresten smile

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
17 juni 2009
18" är svårt på fiestan eftersom den har så högt ET mått orginal.
Ända jag vet som passar 100% utan att skrapa nånstans så är det OZ ultraleggera..

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

19 Inlägg
18 juni 2009
Trådstartare
Ok. Well, köpten bilen idag och det blir nog så att jag lackar orginalfälgarna i svart istället. Gillar dom faktiskt. Samt att det satt sprillans nya sommardäck på tydligen tongue Så känns det viktigare att lägga pengar på ljud just nu big_smile

Sök