5933
Sök

är så nöjd med min 850R :). körde mot en 850 T-5R 330 hk :)

643 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
mötte en polare i stan. . som har en 854 T-5R automat med 19T turbo, andra spriddare, mappad, öppet filter, 3 tums osv. själv har jag en 854R 97:a orginal manuell med lucka big_smile. vi åkte bort mot ett ställe i söderhamn flygrakan. . både på drog på. . å jag var lite snabbare upp till 4:an kändes det som sen så låg vi jämt. . ingen drog nått.  är helnöjd. . å alla som sa att man ska köpa en automat. kul å ha 80 hk mer å typ 150 nm mer å bli typ dragen av en orginal R smile.

längtar tills jag får in mina nya saker så jag får runt 350 hk å 500+ nm.

Yrkesförare
1 073 Inlägg
24 juli 2006
jasså, e din svart måntro? Har bara sett svarta R i stan.

643 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
Tega skrev:
jasså, e din svart måntro? Har bara sett svarta R i stan.

det finns bara 2 st R i stan smile. tylebo kör en anticitgrå 850R 96:a. jag kör en olivgrön 850R 97:a. köpte den för 2 mån sen. . sen har det bara funnits 2 st svarta T-5R. . en som nylle har som jag körde mot idag. . sen hade peter nymark en. dom andra svarta är sugmotorer som är r-stylad wink.

8 156 Inlägg
24 juli 2006
Hahaha wink
En bra förare betyder minst lika mycket som bilen...
(Eller man kanske ska säga växlare i det här fallet?)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Fisketokig
2 997 Inlägg
24 juli 2006
Skulle vara kul att se hur min bil står sig mot en R, troligen dragen men närmar man sig 200 är det fint drag i mitt skrot också.

Blir nog jämnare bara jag får i chipp för 450nm och närmare 300hk.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

643 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
mne här har vi en söderhamns kille åxå smile. bor väll utåt mo du har jag hört ryktevägar tongue?.

du känner väll örjan?. . vi mötte dig i stan för nån dag sen smile. men vi kan väll testa köra nån dag när vi har tid? tongue. jag trodde diffen i R:en var bra men inte så bra som den är neutral. .

ps: jag kör åxå orginal just nu men ska lämna in den på atech om 2 mån eller nått. hihi.
Senast redigerat av Svenss0n (24 juli 2006)

Fisketokig
2 997 Inlägg
24 juli 2006
Svenss0n skrev:
mne här har vi en söderhamns kille åxå smile. bor väll utåt mo du har jag hört ryktevägar tongue?.

du känner väll örjan?. . vi mötte dig i stan för nån dag sen smile. men vi kan väll testa köra nån dag när vi har tid? tongue. jag trodde diffen i R:en var bra men inte så bra som den är neutral. .

ps: jag kör åxå orginal just nu men ska lämna in den på atech om 2 mån eller nått. hihi.

hehe jo det stämmer. var i stan ett par kvällar förra veckan. 2ggr med min bil bara. Vart såg du mig då? tongue Se till att jag inte får sitta å skämmas här utan ut med bild på bilen iaf så man känner igen dig big_smile

Edit: Du reggade dig på Garaget.org på min 20årsdag. Grattis tongue
Senast redigerat av Martin 9-3 (24 juli 2006)

643 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
Martin 9-3 skrev:
Svenss0n skrev:

hehe jo det stämmer. var i stan ett par kvällar förra veckan. 2ggr med min bil bara. Vart såg du mig då? tongue Se till att jag inte får sitta å skämmas här utan ut med bild på bilen iaf så man känner igen dig big_smile

hehe aa vi mötte dig vid mcdonalds du var på väg hem tror ja. hehe aa jag är så lat att jag inte ens lagt upp nån av mina bilar tongue. en rosa audi 80 cab smile och min 850R. reg nummret är iaf TBT301 å är olivgrön. . du vet kanske vem jag är smile? erik svensson 21 år från marma just nu HAHA big_smile

edit: jaså jaså låter ja kanon. . är du åxå 85:a då? smile
Senast redigerat av Svenss0n (24 juli 2006)

643 Inlägg
24 juli 2006
Trådstartare
Phaetoon skrev:
Hahaha wink
En bra förare betyder minst lika mycket som bilen...
(Eller man kanske ska säga växlare i det här fallet?)

jaa man kanske ska se det så åxå wink nu blir jag ju lite generad här Hihi

Fisketokig
2 997 Inlägg
24 juli 2006
Svenss0n skrev:
Martin 9-3 skrev:
Svenss0n skrev:

hehe aa vi mötte dig vid mcdonalds du var på väg hem tror ja. hehe aa jag är så lat att jag inte ens lagt upp nån av mina bilar tongue. en rosa audi 80 cab smile och min 850R. reg nummret är iaf TBT301 å är olivgrön. . du vet kanske vem jag är smile? erik svensson 21 år från marma just nu HAHA big_smile

edit: jaså jaså låter ja kanon. . är du åxå 85:a då? smile

Ah. var det vid donken så var det på onsdagskvällen när vi tog en drive-in efter paintball:n

Garanterat sett bilen men inte reflekterat över det, tror jag vet vem du är då.

Edit: Dålig ursäkt, Ut med bilen bara big_smile tongue
Senast redigerat av Martin 9-3 (24 juli 2006)

60 Inlägg
25 juli 2006
men Erik... du får väl la ta å slänga upp lite bilder på din bil då... förresten... vem var det du tävlade mot...

Sök