Någon som kan något om V-treks Aktiva Baslåda?

CrazyRide CRAZYRIDE SWEDEN
19 juni 2009 · 336 Inlägg

Sålde min steg och basen idag och skall istället köpa något som bara lyfter upp basljudet.

Har bra fram och baksystem nu så basen är helt okej, men vill ha ett litet upplyft.

Såg denna för 599:-

http://shop.textalk.se/se/article.php?i … rt=1332262

Någon som har erfarenhet av denna låda eller så? smile

BJonsson
19 juni 2009 · 4 074 Inlägg

XtremeTuning skrev:
Sålde min steg och basen idag och skall istället köpa något som bara lyfter upp basljudet.

Har bra fram och baksystem nu så basen är helt okej, men vill ha ett litet upplyft.

Såg denna för 599:-

http://shop.textalk.se/se/article.php?i … rt=1332262

Någon som har erfarenhet av denna låda eller så? smile

nånting säger mig att du ska satsa på nån annan låda! men jag har inte provat den.. men prova! det är ju inte så mycket pengar..

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
CrazyRide CRAZYRIDE SWEDEN
19 juni 2009 · 336 Inlägg

BJonsson skrev:

XtremeTuning skrev:
Sålde min steg och basen idag och skall istället köpa något som bara lyfter upp basljudet.

Har bra fram och baksystem nu så basen är helt okej, men vill ha ett litet upplyft.

Såg denna för 599:-

http://shop.textalk.se/se/article.php?i … rt=1332262

Någon som har erfarenhet av denna låda eller så? smile

nånting säger mig att du ska satsa på nån annan låda! men jag har inte provat den.. men prova! det är ju inte så mycket pengar..

Hehe.. roligt svar där.

Men som sagt, är ju bara ute efter lite mer bas, inte alls mycket.

Sen har jag ju en 12" Alpine Type-R som är till salu..

Men jag får kanske prova den skiten för 599 ^^

Losgard
19 juni 2009 · 1 688 Inlägg

Tänk om, tänk rätt.
Använd det du har, en type-r 12" kan aldrig vara sämre än en bas+låda+steg som sammanlagt kostar 599 kr ? smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Audi S2 89Q (1994)
Volvo V70 (2012)
BJonsson
19 juni 2009 · 4 074 Inlägg

XtremeTuning skrev:

BJonsson skrev:

XtremeTuning skrev:
Sålde min steg och basen idag och skall istället köpa något som bara lyfter upp basljudet.

Har bra fram och baksystem nu så basen är helt okej, men vill ha ett litet upplyft.

Såg denna för 599:-

http://shop.textalk.se/se/article.php?i … rt=1332262

Någon som har erfarenhet av denna låda eller så? smile

nånting säger mig att du ska satsa på nån annan låda! men jag har inte provat den.. men prova! det är ju inte så mycket pengar..

Hehe.. roligt svar där.

Men som sagt, är ju bara ute efter lite mer bas, inte alls mycket.

Sen har jag ju en 12" Alpine Type-R som är till salu..

Men jag får kanske prova den skiten för 599 ^^

du får la göra de! hör av dig och berätta hur den spelar! smile
glöm inte att jag avrådde bara.... big_smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
CrazyRide CRAZYRIDE SWEDEN
19 juni 2009 · 336 Inlägg

Losgard skrev:
Tänk om, tänk rätt.
Använd det du har, en type-r 12" kan aldrig vara sämre än en bas+låda+steg som sammanlagt kostar 599 kr ? smile

Snälla använd inte det utrycket, hatar det rolllol.. självklart vet jag att mina type-r dödar den andra lådan...

Men som sagt, säljer det eftersom jag inte behöver ett sånt stort tryck.. tröttnat lite smile

Edit: Får se vad jag köper, men har hittat en aktiv JBL för 500kr begagnad, kostar 2500kr i butik.. lär ju vara OK wink

Senast redigerat av XtremeTuning (19 juni 2009)

BJonsson
19 juni 2009 · 4 074 Inlägg

XtremeTuning skrev:

Losgard skrev:
Tänk om, tänk rätt.
Använd det du har, en type-r 12" kan aldrig vara sämre än en bas+låda+steg som sammanlagt kostar 599 kr ? smile

Snälla använd inte det utrycket, hatar det rolllol.. självklart vet jag att mina type-r dödar den andra lådan...

Men som sagt, säljer det eftersom jag inte behöver ett sånt stort tryck.. tröttnat lite smile

Edit: Får se vad jag köper, men har hittat en aktiv JBL för 500kr begagnad, kostar 2500kr i butik.. lär ju vara OK wink

du vet om att det finns gain på steget va fall du inte vill basa så möe! big_smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang