Evo 4 eller skyline

_alexander_
16 juni 2009 · 19 Inlägg

hej

funderar på och byta min evo mot nån skyline . är inte så kränsen om vilket sort modell av skyline det  isånna fall skulle bli.. nån  isamma prisklass.  nått man borde tänka på?.. och vad skulle skulle ni ha gjort?  mvh

Rallykungen Lastbilschaufför
20 juni 2009 · 125 Inlägg

_alexander_ skrev:
hej

funderar på och byta min evo mot nån skyline . är inte så kränsen om vilket sort modell av skyline det  isånna fall skulle bli.. nån  isamma prisklass.  nått man borde tänka på?.. och vad skulle skulle ni ha gjort?  mvh

nej för tusan. byt inte ut evon. evon e bättre än skylinen enligt mig. jag skulle defernitivt inte bytt ut evon

Volkswagen Caddy "1.9 TDI Life" (2011)
Growe Fri fart för ett fritt folk!
20 juni 2009 · 13 757 Inlägg

har inte kört någon evo men skylinen är inte sååå bra som man kan tro
iallfall inte orginal..skulle vara om en gt-r känns piggare men det betvivlar jag då den väger mer än gts-t
och den är ingen raket

tror hellre jag åkt en bil som fungerar lite mer allsidigt även om skylinen är en trevlig bil och skön att köra

så hade jag fått valt hade det blivit en evo

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
CrilleD
20 juni 2009 · 831 Inlägg

Behåll Evon.

YeahBitch
20 juni 2009 · 730 Inlägg

Mitsubishipower skrev:

_alexander_ skrev:
hej

funderar på och byta min evo mot nån skyline . är inte så kränsen om vilket sort modell av skyline det  isånna fall skulle bli.. nån  isamma prisklass.  nått man borde tänka på?.. och vad skulle skulle ni ha gjort?  mvh

nej för tusan. byt inte ut evon. evon e bättre än skylinen enligt mig. jag skulle defernitivt inte bytt ut evon

Hehe säger en evo ägare tongue



Har inte kört någon av bilarna så ja kan ju va lite opartisk..

Jag hade haft kvar evon iaf smile

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3
Garic
20 juni 2009 · 539 Inlägg

CrilleD skrev:
Behåll Evon.

kan bara hålla med

expect1991
20 juni 2009 · 1 814 Inlägg

Beror på vilken skyline du jämför med. Inte alls ett säkert val vad som är "rätt".

lelleal
20 juni 2009 · 1 150 Inlägg

evon alla dagar i vecka om du hadde tänkte köpa skyline för samma prisklass!

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
mcguyver
20 juni 2009 · 218 Inlägg

kan väll bara säga som alla andra keep it !!!

Senast redigerat av mcguyver (20 juni 2009)

Etingelholm
20 juni 2009 · 979 Inlägg

Evon är råare.

Hpc
Honda Civic Ek4 "K24" (1997)
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
20 juni 2009 · 3 404 Inlägg

Har inte kört någon av dem men jag tvivlar på att jag drar din evo med min Saab, så var dock inte fallet med den Skylinen jag drog förvånandsvärt jämt med...

Känns som en överreklamerad bil i min mening som inte heller är speciellt mkt snyggare än min 17år gamla familjebil tongue

Behåll evon, den har alltid och kommer alltid att vara RÅ

Senast redigerat av TenZer (20 juni 2009)

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Growe Fri fart för ett fritt folk!
20 juni 2009 · 13 757 Inlägg

TenZer skrev:
Har inte kört någon av dem men jag tvivlar på att jag drar din evo med min Saab, så var dock inte fallet med den Skylinen jag drog förvånandsvärt jämt med...

Känns som en överreklamerad bil i min mening som inte heller är speciellt mkt snyggare än min 17år gamla familjebil tongue

Behåll evon, den har alltid och kommer alltid att vara RÅ

en skyline r33 gts-t har endast 225hk så det är inga raketer..r33 gtr har väll typ 260hk? eller är det 280hk och sen väger dom en del..med andra verkligen inga rakter orginal

dock är det lätt att få tag på trimm till dom men det är det även till evon..och den fungerar dessutom varje dag i alla väder även till matbutiken och ikea

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
s12 Nissan Gazelle
20 juni 2009 · 1 460 Inlägg

_alexander_ : sälj din evo å köp dig en skyline , om du är inte njöd med skyline så sälj den å köp en evo igen , då har ju du provt vilken av dom som du gillar bäst

Nissan Silvia
Thedriftking
20 juni 2009 ·

behåll evon wink   eller så åker du o test kör en skyline o ser om den är nott att ha smile

Aerodynamik ...
21 juni 2009 · 7 120 Inlägg

Growe skrev:

TenZer skrev:
Har inte kört någon av dem men jag tvivlar på att jag drar din evo med min Saab, så var dock inte fallet med den Skylinen jag drog förvånandsvärt jämt med...

Känns som en överreklamerad bil i min mening som inte heller är speciellt mkt snyggare än min 17år gamla familjebil tongue

Behåll evon, den har alltid och kommer alltid att vara RÅ

en skyline r33 gts-t har endast 225hk så det är inga raketer..r33 gtr har väll typ 260hk? eller är det 280hk och sen väger dom en del..med andra verkligen inga rakter orginal

dock är det lätt att få tag på trimm till dom men det är det även till evon..och den fungerar dessutom varje dag i alla väder även till matbutiken och ikea

R33 GTS-T har 250hk, GT-R har officiellt 280 men vissa som bänkats har haft närmare 300..
R33 GTS-T är en rätt underskattad bil, går bra original, har bra komfort och är imo snyggare än evon. smile
Kör du bara lugnt drar den bra mindre än vad en EVO gör, och sen är ju radsexan mycket härligare och i detta fallet hållbarare gentemot EVOns fyra.

Kolla dessa:
http://www.blocket.se/sodermanland/Niss … 18&w=3
http://www.blocket.se/vastmanland/Nissa … 18&w=3

Senast redigerat av Aerodynamik (21 juni 2009)

camaro67 Meister
21 juni 2009 · 6 763 Inlägg

Aerodynamik skrev:

Growe skrev:

TenZer skrev:
Har inte kört någon av dem men jag tvivlar på att jag drar din evo med min Saab, så var dock inte fallet med den Skylinen jag drog förvånandsvärt jämt med...

Känns som en överreklamerad bil i min mening som inte heller är speciellt mkt snyggare än min 17år gamla familjebil tongue

Behåll evon, den har alltid och kommer alltid att vara RÅ

en skyline r33 gts-t har endast 225hk så det är inga raketer..r33 gtr har väll typ 260hk? eller är det 280hk och sen väger dom en del..med andra verkligen inga rakter orginal

dock är det lätt att få tag på trimm till dom men det är det även till evon..och den fungerar dessutom varje dag i alla väder även till matbutiken och ikea

R33 GTS-T har 250hk, GT-R har officiellt 280 men vissa som bänkats har haft närmare 300..
R33 GTS-T är en rätt underskattad bil, går bra original, har bra komfort och är imo snyggare än evon. smile
Kör du bara lugnt drar den bra mindre än vad en EVO gör, och sen är ju radsexan mycket härligare och i detta fallet hållbarare gentemot EVOns fyra.

Kolla dessa:
http://www.blocket.se/sodermanland/Niss … 18&w=3
http://www.blocket.se/vastmanland/Nissa … 18&w=3

Jag hade nog gått på spåret med r32:an som såg riktigt fin ut. Sen är de väll allmänt känt att GT-R är en brutal vagn. Köp en sån big_smile

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang