CTEK Multi XS7000 laddare

Lill-horvi
22 juni 2009 · 247 Inlägg

Funderar på att köpa CTEK Multi XS7000 laddare till bilen som jag ska under utställningar ,
Nu undrar jag jag kan driva 2 slutsteg med den laddarn?

Exydos Car Audio Tuning Zone Uthulin Illi Tuning Magnat
Drönirettab
22 juni 2009 · 21 761 Inlägg

Det beror på hur mycket ström som dina steg drar, laddaren ger ju högst 7 A. Om du spelar ganska högt kontinuerligt så kommer inte laddaren att kunna underhållsladda, då är det bättre med MXS25000 istället. smile

andreas_gbg_
22 juni 2009 · 1 634 Inlägg

Det räcker nog om du inte spelar för högt och för ofta. Jag har kört med den laddaren under tävlingar  utan problem.

MEN. om du vill kan du köpa min för jag tänkte köpa en Större wink Jag byter upp mig ganska mycket i effekt, den har räckt bra hittils med 3st DLS Reference steg. Men med 3st twin Mono och 1 Mono känns det som att det kommer att behövas lite mer kräm.

Mvh Andreas

Numera Saab 9-5 Aero -00
Lill-horvi
22 juni 2009 · 247 Inlägg

andreas_gbg_ skrev:
Det räcker nog om du inte spelar för högt och för ofta. Jag har kört med den laddaren under tävlingar  utan problem.

MEN. om du vill kan du köpa min för jag tänkte köpa en Större wink Jag byter upp mig ganska mycket i effekt, den har räckt bra hittils med 3st DLS Reference steg. Men med 3st twin Mono och 1 Mono känns det som att det kommer att behövas lite mer kräm.

Mvh Andreas

Hur mycke ska du ha för ctek laddarn?

Exydos Car Audio Tuning Zone Uthulin Illi Tuning Magnat
andreas_gbg_
22 juni 2009 · 1 634 Inlägg

Lill-horvi skrev:

andreas_gbg_ skrev:
Det räcker nog om du inte spelar för högt och för ofta. Jag har kört med den laddaren under tävlingar  utan problem.

MEN. om du vill kan du köpa min för jag tänkte köpa en Större wink Jag byter upp mig ganska mycket i effekt, den har räckt bra hittils med 3st DLS Reference steg. Men med 3st twin Mono och 1 Mono känns det som att det kommer att behövas lite mer kräm.

Mvh Andreas

Hur mycke ska du ha för ctek laddarn?

Skicka ett PM med bud så får vi se. Nypris är väl ca 1500kr va?

Numera Saab 9-5 Aero -00
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang