Eftersnack: Bilträff i Katrineholm 20/6

carlssonj
21 juni 2009 · 2 Inlägg

Men vad är problemet med att det är massa stolpar och skyltar? det skulle ju vara en social träff... wink

Mazda RX7 TII "MX7" (1987)
Tribbe SAAB♥SUBARU
21 juni 2009 · 1 636 Inlägg

Jag tyckte det var roligt iaf.. kände dock ingen men lyckades få med bror min en tio minuter efter att det börjat så jag blev sen men kom iaf..roll

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
Wurpan
21 juni 2009 · 58 Inlägg

Som sagt flera såna här träffar. Och får hoppas på lite bättre värme ute nästa gång.

Lever på Adrenalin och lukten av brända däck! :P
www.driveforfun.org
www.volvosweden.se
Volvo 945 Turbo "Gray Shark" (1994)
DOHC
22 juni 2009 · 27 Inlägg

Mkt trevlig träff, klart över förväntan.

Astramarkus
22 juni 2009 · 455 Inlägg

Med tio minuter på plats tycker jag det var klart godkänt, ska försöka få lite mer tid nästa gång...

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Opel Vectra OPC "Black n chrome" (2008)
Talvis Fotograf
22 juni 2009 · 191 Inlägg

Legenden74 skrev:
Bra bilder... kanske lite för bra ifall någon ordningsmakt vill veta vet som t ex burnat:)

nu har jag fixat till bilderna där folk burnar och förvrängt ansiktena

olsen1974
22 juni 2009 · 36 Inlägg

tackar för en trevlig kväll/natt tyckte de var helt ok.kommer nästa gång oxå.hoppas på fler bilar.

Saab 9-5 aero "blue nun" (2000)
FredrikN
22 juni 2009 · 83 Inlägg

Var väl fler än Talvis som sprang omkring med kamera, så upp med lite fler bilder smile


För att vara första träffen på länge som Katrineholm arrangerar så blev det väldigt lyckat.
Men det finns även en del saker som kan bättras på till nästa gång.

Var lite problem i början med att bestämma plats för aktiviteterna efter träffen, finns inte så många bra raksträckor här i närheten, men där vi tillslut hamnade funkade hyffsat bra ändå.

Var kanske lite väl mycket burnande inne på parkeringen, nära bilarna. Parkeringen var sopad, men alla småstenar försvinner inte... Många tänkte dock till och såg till att inte bränna däck mitt ibland bilarna.


Men träff kommer det att bli igen, och nu vet vi vad man ska tänka på för att få till en så trevlig kväll som möjligt!


Mvh. Fredrik

Volkswagen Caddy 1.9 SDI "SERVICEBIL" (1997)
olsen1974
22 juni 2009 · 36 Inlägg

låter bra skriver du ut de på dff oxå så kan ja lägga ut de på andra sidor oxå

Saab 9-5 aero "blue nun" (2000)
Chippen Bilplåtslagare/Bilbyggare
22 juni 2009 · 201 Inlägg

Trevlig träff vi åkte ner ett gäng från Strängnäs, vi kommer garanterat nästa gång med!

dok hajjar jag inte varför man åkte flera mil ut i mörka skogen för att köra racet...

Cbc
Mazda RX 7 FC "Re aiyma Drift attack" (1987)
Najs
22 juni 2009 ·

Chippen skrev:
Trevlig träff vi åkte ner ett gäng från Strängnäs, vi kommer garanterat nästa gång med!

dok hajjar jag inte varför man åkte flera mil ut i mörka skogen för att köra racet...

Vilket race? jag har då ingen tanke på att de va någe race?? någon annan som vill kännas vid det?

olsen1974
22 juni 2009 · 36 Inlägg

Najs skrev:
[Vilket race? jag har då ingen tanke på att de va någe race?? någon annan som vill kännas vid det?

nej ja har heller ingen aning? men som vanligt så missar man allt de roliga.

Saab 9-5 aero "blue nun" (2000)
Wurpan
22 juni 2009 · 58 Inlägg

olsen1974 skrev:

Najs skrev:
[Vilket race? jag har då ingen tanke på att de va någe race?? någon annan som vill kännas vid det?

nej ja har heller ingen aning? men som vanligt så missar man allt de roliga.

Här åker man från eskilstuna till träffen och så missar man det roligaste.

Senast redigerat av Wurpan (22 juni 2009)

Lever på Adrenalin och lukten av brända däck! :P
www.driveforfun.org
www.volvosweden.se
Volvo 945 Turbo "Gray Shark" (1994)
DLS
22 juni 2009 · 258 Inlägg

Tycker parkeringen var bra o det gjorde inte ett dugg att det satt skyltar o stolpar där, förstår inte varför folk envisas med att sladda i närheten av bilarna.
dom kan gott hålla sig nån annanstans o sladda.

"She said its just a car, I said you're just a girl"
olsen1974
23 juni 2009 · 36 Inlägg

DLS skrev:
Tycker parkeringen var bra o det gjorde inte ett dugg att det satt skyltar o stolpar där, förstår inte varför folk envisas med att sladda i närheten av bilarna.
dom kan gott hålla sig nån annanstans o sladda.

ja kan hålla med tur att ja inte hade min bil där.för ja såg att de spruta lite sten/grus. o hade de hamnat på min bil så hade de blivit jakt kan ja lova.men de e ju inte bara sten som ka skada.tänk om nått händer med bilen eller föraren inte ser att nån går förbi.o en person/bil blir på körd de e inte heller så roligt. nej skärpning nästa gång.ni som vill showa lite kan väl showa på vägen som var brevid.bara en tanke till er som tycker om o leka.
kan säga att vi har fått bort den biten i etuna.vi sliter upp dörrar o skriker på de som leker bland bilarna.samtidigt tror inte ja att man e sååå kaxig när man får reda på att man har blästrat en/ett par bilar.

Saab 9-5 aero "blue nun" (2000)
rickard1987_
24 juni 2009 · 21 Inlägg

Synd att man va på öland, trodde inte de skulle komma så mkt bilar:P  ricktigt schysst:)

wrcjohn
25 juni 2009 · 71 Inlägg

det kommer nog bli en träff ganska så snart...

Infected_Tasty
27 juni 2009 · 19 Inlägg

Snygga bilder, mina fastna ju till och med smile

BMW 525 "IM" (2002)
BMW M5 E60 "Black Knight" (2006)
Rille
27 juni 2009 · 6 Inlägg

härligt träff big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang