5245
Sök

Vad tycker folk om u-dimensions prylar?

stahre
29 juni 2009
Trådstartare
Är det ett bra märke enligt er som är lite mer kunniga än mig? Har inte sett att så många använder sig av detta fabrikat? Har själv ett monosteg som jag tycker mkt om, fast har inte så mycket att jämnföra med då jag inte ägt något annat monosteg av annat märke=)

tokfrans
982 Inlägg
stahre
30 juni 2009
Trådstartare
k1mm0 skrev:
i LOVE it!!!! big_smile

Vad för saker kör du med?
Verkar inte vara allt för många som har erfarenhet av det...

660 Inlägg
30 juni 2009
Jag har inte testat U-dimension för jag stirrar mig blind på watten, tycker varje watt kostar för mycket... Har dock aldrig hört något dåligt om dom! Säkert riktigt prisvärda prylar!

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

6 558 Inlägg
30 juni 2009
k1mm0 skrev:
i LOVE it!!!! big_smile

Samma här  har alla steg å högt. utom basen från u-dimension å kan bara säga att JAG e toppen nöjd  smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

TEAM dBAkuten
865 Inlägg
30 juni 2009
Soderqvist skrev:
Jag har inte testat U-dimension för jag stirrar mig blind på watten, tycker varje watt kostar för mycket... Har dock aldrig hört något dåligt om dom! Säkert riktigt prisvärda prylar!

//Soderqvist

Stirrar man bara på Watten på produkter sen jämför så har man lite till att lära sig innom bilstereo var så säker!smile

Man kan aldrig gämföra olika märken hur bra det är samt hur det låter bara att kolla på WATT!!

MVH//Björn

Mekaniker
212 Inlägg
30 juni 2009
Jag kör med deras Pro kit till framsystemet och tycker de är grymt välljud för pengarna, så himla nöjd med det.
Kan dock inte säga nått om deras billigare kitt eller deras slutsteg då jag ej hört de.

MVH/Pontus

653 Inlägg
30 juni 2009
Får snart hem ett Dimension EL comp6 kit jag ska testa lira med smile hoppas få det innan helgen iaf, kan ge ifrån mig en personlig kommentar när jag lyssnat på dom smile

1 634 Inlägg
30 juni 2009
Jag lyssnade på nåt 5,25" kit i en BMW som jag fixade till monteringen på lite. Vart mycket impad för de pengarna det kostade, tror att det låg runt 1600-1700kr nånting. Bra tryck i midbasen gav det.

Mvh Andreas
Senast redigerat av andreas_gbg_ (30 juni 2009)

Numera Saab 9-5 Aero -00

Sök