5905
Sök

Rå kolfiber som man kan bygga själv med, vart köper man?

311 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
Som sagt så undrar jag var man köper rå kolfiber så man kan kleta på själv. Har sett vissa som har kletat på själv i paneler och så vidare. Det påminde om glasfiber eller något liknande. Var köper man detta och hur funkar det? Jag menar inte hårt färdigt kolfiber utan sådant som är mjukt som man fixar själv... nååå??

Tack för svar!!

Rörpulare
1 453 Inlägg
28 juli 2006
inte kofiberduk?

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

311 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
Det är möjligt jag vet inte. E det de så får ni förklara lite ok?

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
28 juli 2006
finns att köpa från abic kemi ab i norrköping, därifrån har jag köpt min kolfiberduk/väv och epoxy

8 156 Inlägg
28 juli 2006
Du menar självhäftande duk med kolfiber-look antar jag?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Rörpulare
1 453 Inlägg
28 juli 2006
ja har en röd kolfiberduk nån kvm om det är en sådan du menare:) kanske ska sälja vet inte om den e dyr eller inte

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

311 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
Iallafall så menade jag riktig kolfiber gillar inte ordinära falska grejer... men tack för alla svar!

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
28 juli 2006
lånar tråden om det är ok, finns det färdiga kolfiberskivor som är helt plana? var finns dessa?

man lever bara en gång så lev väl!

4 571 Inlägg
28 juli 2006
Bullo skrev:
lånar tråden om det är ok, finns det färdiga kolfiberskivor som är helt plana? var finns dessa?

Realcar har som man får kapa till själv.

Sök