Har du stativ då och självutlösare när du försöker dig på lång slutartid ?
Nix, har inget stativ. Förmodligen orsaken till att mina bilder blir suddiga när jag använder lång slutartid
Ja dubbla utblås kommer förmodligen, kostar dock tyvärr flis. Plus att man måste köpa in resterande Aero kjolar. Men när det blir dags kommer jag ha större utblås än du
Har du stativ då och självutlösare när du försöker dig på lång slutartid ?
Nix, har inget stativ. Förmodligen orsaken till att mina bilder blir suddiga när jag använder lång slutartid
Ja dubbla utblås kommer förmodligen, kostar dock tyvärr flis. Plus att man måste köpa in resterande Aero kjolar. Men när det blir dags kommer jag ha större utblås än du
ofan. ja mycket gott finns det att skaffa.
vad ska du ha för utblås då?
Medveten om att jag ska chippa och byta ut mina utblås och ta stegen ut?
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Kollat runt lite på dubbelsystem med utblås, runda skall dom vara samt fylla ut hålen i 06:ans Aero kjol så det ser bra ut, org Saab utblås är lite för snälla
Va fasen då kommer jag ju aldrig ikapp BSR Steg 1 ligger på idé bordet för min del. Så mycket man vill göra. Sen får jag börja leta efter 17" vinter gummi sulor till mina fälgar.
Kollat runt lite på dubbelsystem med utblås, runda skall dom vara samt fylla ut hålen i 06:ans Aero kjol så det ser bra ut, org Saab utblås är lite för snälla
Va fasen då kommer jag ju aldrig ikapp BSR Steg 1 ligger på idé bordet för min del. Så mycket man vill göra. Sen får jag börja leta efter 17" vinter gummi sulor till mina fälgar.
hehe, ja bsr är det jag har kollat på också med deras system.
AEZ:s wave har jag i 17" på vintern (finns bild) och de passar rätt fint till saab.
Jo du kommer nog ikapp, men ska provköra en Evo IX nästa månad, sen är jag lite småsugen på en RS4
De har också fina utblås
Ja Audi är fina bilar speciellt när det finns ett S med i modell benämning. En Evo är en ren leksak Tänkte ta mina nuvarande sommarfälgar som vinterfälgar och sedan skaffa något större till nästa sommar
Varför inte denna när man ändå håller på, lär låta gött.
Tänkte ta mina nuvarande sommarfälgar som vinterfälgar och sedan skaffa något större till nästa sommar
Det blir kanon det.
Du behöver inte oroa dig för att skaffa 19" på 35-profil. Var själv lite orolig men den flyter fram på våra grusvägar och inget att anmärka på ang stötighet.
Du behöver inte oroa dig för att skaffa 19" på 35-profil. Var själv lite orolig men den flyter fram på våra grusvägar och inget att anmärka på ang stötighet.
Ofasen, trodde max gränsen var 18" för att inte skaka sönder för mycket Man får väl dock akta sig för elaka trottoar kanter