5484
Sök

Billjud till golfmk5

CREW FTR
435 Inlägg
5 juli 2009
Trådstartare
Tjena

Jag har nu kommit till verkligheten och insett att de är för mycke pengar som jag har framfört i tidigare tråd! idag så har ja en budget på ca 10 000kr och vill ha en bättre ljud än org! släng upp förslag tack! själv funderat på detta

Rockford Fosgate P162S PUNCH (2 par)
fram&bak system

JBL GTO 328 (1 st)
små hög i fram dörrar

GAS GAS Alpha X5001, Alpha 212 (1 pkt)
bak luckan

GAS ALPHA X100.4 (1 st)
för fram&bak hög

Total summa inkl. moms: 9 490 kr

kan man få bättre för runt samma peng? behöver dessvärre hjälp att koppla in de så är de nån som e bra så skriv gärna!!

använder mig av org stereo så behöver man nåt spec verktyg att kunna koppla in detta i org enhet?

FUCKTARD RACING CREW

CREW FTR
435 Inlägg
5 juli 2009
Trådstartare
Okej inte för ja förstod så mycket där:P men de ja fatta var att ja skulle behöva byta ut HU. jag som då har multi ratt som ja hemskt gärna vill ha användning för, funkar de att byta ut HU då? Nåt och Rekomendera att köpa för HU? Vill då helst ha dubbel, typ dvd skärm eller nåt, kmr väl då kosta mer men får väl vänta till nästa månad me allt!tongue

FUCKTARD RACING CREW

CREW FTR
435 Inlägg
5 juli 2009
Trådstartare
Okej kanon bra tackar för hjälpen:D om ja nu skaffar en sådan HU är de bra högtalare i allmänhet? eller kan man få bättre för runt 10 000kr?

FUCKTARD RACING CREW

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
5 juli 2009
Sitter det ett 3-vägs eller 2-vägs framsystem i bilen original? Om det är 3-vägs med 6,5" midbas, 3,5" mellanregister och en diskant så röstar nog jag på att du ska köra vidare på en sån set-up. Finns det JBL GTO6583C eller Hertz ESK163L / "Saab-kit" som ligger kring 2000kr.

Om det däremot är 2-vägs så finns det en uppsjö med kit att köpa med 6,5"midbas/mellanregister och diskant. Oberoende av vad du väljer (2 eller 3 vägs) så gör ett slutsteg väldigt stor skillnad, och självklart även en bra montering!

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

1 338 Inlägg
5 juli 2009
Här har du ett MKT Grymt 3väg system från Tyska Rainbow Audio! big_smile

Spelar otroligt bra högt och desutom rent!

Och finns i lager ser jag också! big_smile 
http://www.mds.se/?artnr=231134

Hört dem och rekomenderar det varmt.

Rainbow e väldigt Kända speciellt för ljudkvaliten smile

Mvh// Michel

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

CREW FTR
435 Inlägg
6 juli 2009
Trådstartare
ja har tyvärr ingen aning vad som sitter i! de finns iaf i fram dörrarna diskanter, 3.5" högtalare sen längst ner på dörrarna är de 6.5" samma i bak förutom 3.5" högtalarna!!

FUCKTARD RACING CREW

Sök