4921
Sök

Hej hur tar man bort dörrsidorna i en opel astra f

400 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
Hej jag har en opel astra F sport årsmodell 1995.
det är så att jag vill byta högtalare i dörarna fast det är nu så att jag inte kan byta dom genom att bara tabort högtalar skydet för då kommer jag inte åt alla skruvar.
så jag undrar måste jag tabort dörrsidan.
sen har jag en annan fråga finns det diskanter precis längst uppe på dörren precis på samma ställa som bakspeglaran sitter på fast bakspeglarna är på utsidan.
Mvh Eugene.

Zerox

863 Inlägg
7 juli 2009
Tja!

Vet inte, men jag är rätt säker på att du måste ner med dörrsidan om de är originalhögtalarna!

Om det är "nät" uppe på plasten för backspegelfästet så sitter det nog en diskant där! Gör de på min! smile

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

Avstängd
6 Inlägg
7 juli 2009
nej nej ! du måste ta bort dörren först sen kan du ta bort dörrsia fatter ni väll men dä kan bli tungt om högtalarn setter kvar i men de ska gå har själv gjort det..

400 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
_Rockabilly_ skrev:
nej nej ! du måste ta bort dörren först sen kan du ta bort dörrsia fatter ni väll men dä kan bli tungt om högtalarn setter kvar i men de ska gå har själv gjort det..

hmm eller hur

Zerox

Sök