5424
Sök

Bortsliten front

hmmmm
1 094 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
jaha skapligt förbannad man är då.... när man kom ut i morsse så har nån slitit dän min front på bilen.... fästena är paj alltså glasfibern har slitits av... så nu ligger fronten i garaget ihop plastad... väntar på att det ska härda så man kan slipa ner den...  så får man kosta på ännu en lack eller fall jag skiter i det o tar det sen i vinter...
hade bilen utanför för att jag skulle iväg tidigt imorsse o skulle inte hinna gå till garaget o hämta den.. ( 3 km till garaget)

dags att flytta ifrån denna stad så man slipper den här skiten......

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
28 juli 2006
fan va surt när dom bara förstör... suck, när ska folk låta ditt vara ditt och mitt vara mitt?

man lever bara en gång så lev väl!

2 652 Inlägg
28 juli 2006
har dom slitit bort fronten o lagt den brevid alltså?

hmmmm
1 094 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
japps slitit bort den o låtit den ligga... blir så jävla förbannad på sånt här... får jag tag på den som gjorde det så blir det fan synd om den personen

2 652 Inlägg
28 juli 2006
vilket jävla folk , hade dom tagit med sej fronten är de en sak men bara förstöra o låta den ligga :S

hmmmm
1 094 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
ja precis... man blir så jävla less på folk som bara vill förstöra.... denna är en av anledningarna varför jag ska flytta ifrån denna stad... vet inte vart ännu men nånstans blir det... och då ska jag ha garaget precis där jag bor så att den alltid kan stå i det även om jag ska iväg väldigt tidigt på morgonen

2 652 Inlägg
28 juli 2006
vilken stad handlar de om?

här i stan är de småstölder som är inne , typ m3 speglar repa stylade\allmänt fina bilar .

också irriterande

hmmmm
1 094 Inlägg
28 juli 2006
Trådstartare
staden är katrineholm.... hatar den så jävla mkt... dock svårt o få bra jobb nån annanstans

hmmmm
1 094 Inlägg
29 juli 2006
Trådstartare
jaha då har man börjat o fixat med fronten igen nu då... hatar o plasta o slipa hela tiden.. men men finns ju inte mkt annat o göra... sen skiter jag i o lacka den utan tar det sen när jag ska lacka hela bilen

8 156 Inlägg
29 juli 2006
Den svenska avundsjukan. Man får inte vara bättre än någon annan, eller ha en bil som är snyggare än någon annans. Finns alltid någon som blir avundsjuk och ska förstöra...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
29 juli 2006
Fy fan alltså!!!! Sätta rakblad överallt bakom nästa gång då...
Höll på o gå åt helvete för mig med idag.... Mitt på dagen!!

Skule svänga in i Garaget i stan men ångrade mig o körde rakt fram istället.... Såg en cykel i backspegeln och en jävla smäll! 2 jävla snorungar kastade ner en gammal cykel från 5 våningar upp! Helvetes jävlar så döda dom hade varit om den hade leget på taket! Vågar fan inte tänka på de! Svängde in fort som fan i garaget och upp men dom han dra på sina egna jävla cyklar!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Gorgilus addictus
4 772 Inlägg
29 juli 2006
Fan vilket jävla sätt....sjukt ju.

Allt för den där jävla hatten!

Butikschef
116 Inlägg
30 juli 2006
Tja! Du verkar inte ha så flyt just nu! Först rammad av den där pickisen efter Gasa MK's Summermeet och sedan det här.... *suck* Lider med dig!

PÄRLAN TILL SALU!!!! V40 T4R -98 255hk ATM/RC 115000:-
www.x40nordic.com
www.gasa.mer.nu

1 503 Inlägg
30 juli 2006
Hoppas ni får tag på asen. Då kan ni ju skrämma upp dem LITE grann..big_smile

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

hmmmm
1 094 Inlägg
30 juli 2006
Trådstartare
det sjuka är ju att /han/hon/dom har slitit bort den o sen låtit den ligga... komemr ju vara skit snyggt o åka med den full med spackel på förarsidan... men men inte så mkt o göra.... dom har ju liksom tagit tag i ena änden bara o bändit dän den så ena sidan är någerlunda ok o den andra är skit ful....

Sök