5339
Sök

Söker återförsäljare till yamaha förstärkare.

3 182 Inlägg
8 juli 2009
Trådstartare
söker en som enbart säljer yamaha grejer alltså inte onoff eller dom. spelar inte nån roll alls vart i sverig dom ligger.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
8 juli 2009
Nu förstod jag inte riktigt vad du menade, men fynda säljer massor av olika hemabio förstärkare av märket Yamaha, både 5.1 och 6.1.

http://www.fynda.se/

Fri frakt om du handlar för över 1000kr.
Senast redigerat av -Mackan- (8 juli 2009)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

3 182 Inlägg
8 juli 2009
Trådstartare
behöver prata med nån som är haj på yamaha sorundförstärkare (stavas) rx-v640rds. därför jag vill hitta nån som bara säljer yamaha.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
9 juli 2009
pukan2 skrev:
behöver prata med nån som är haj på yamaha sorundförstärkare (stavas) rx-v640rds. därför jag vill hitta nån som bara säljer yamaha.

Vad undrar du vi har nämligen Rx V440RDS, kanske något jag kan kan hjälpa dig med? Eller strular den?

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

3 182 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
har precis köpt en plat tv med s video ingång. och jag köpte en s video sladd till 640in, har haft en vanlig bild sladd innan och det har funka skit bra. när jag kollar på datorn på plat tvn så funkar det, datorn är kopplad med s video i 640in. när jag kollar på dvd kopplat utan s video så får jag ingen bild på tvn men jag hör filmen i 640ins högtalare. fett skumt när både datorn och dvd går genom samma slad. vad är det för fel.

631 Inlägg
9 juli 2009
NU hänger jag inte med, hur menar du att DVD Och dator är samma sladd? Det kan det ju omöjligtvis vara..

Det borde väll vara en sladd från datorn in till Förstärkare, och en från DVD till Förstärkare ?
Att det kommer ljud är ju inte konstigt, det går ju inte på samma sladd..

Har du valt rätt utgång på Förstärkaren när du kollar på DVD ?

3 182 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
det är en slad (s video) från förstärkaren som ger bild till tvn.

3 182 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
menar att det kan ej va fel på den nya s video sladden då den funkar med datorn. är min dvd så antik att jag måste köpa en ny med s video för att få skiten att funka.

631 Inlägg
9 juli 2009
Nej, det måste du inte.

Är du 100% Att du väljer rätt Ingång på förstärkaren...... ?
Det kommer ju en sladd från datorn in i förstärkaren, och en sladd ifrån DVDn .
har du förstärkaren inställd på den som kommer från datorn bara, så är det klart att du inte får bild från DVDn.

3 182 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
Arradin skrev:
Nej, det måste du inte.

Är du 100% Att du väljer rätt Ingång på förstärkaren...... ?
Det kommer ju en sladd från datorn in i förstärkaren, och en sladd ifrån DVDn .
har du förstärkaren inställd på den som kommer från datorn bara, så är det klart att du inte får bild från DVDn.

ja dator är på rätt ingång och dvd är på rätt ingång, det jag menade va dvd och datorn går igenom samma slad från 640 till tv när dom är på slagna. datorn går in i aux ingång och dvd går i dvd ingång. sen har vi bild från 640 till tv därigenom går bilden från alla komponenter när dom är på slagna.

3 182 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
640in har stått på samma plats i 4år med samma sladdar och samma tv. det enda jag har gjort är köpt en ny 50" LG plat tv samt bytt sladden som ger bild från 640in till en svideo sladd.

Sök