5149
Sök

Lägga in bilen i under gamla bilar

400 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
hej jag undrar om någon kan flytta ner min astra till gamla bilar eller om jag måste göra det själv.
jag har tyvär inte kvar bilen nu . jag byte bort den mot en mercedes 200 med 17 tums amg fälgar.

Zerox

Stolt kirunabo
234 Inlägg
9 juli 2009
Zerox1 skrev:
hej jag undrar om någon kan flytta ner min astra till gamla bilar eller om jag måste göra det själv.
jag har tyvär inte kvar bilen nu . jag byte bort den mot en mercedes 200 med 17 tums amg fälgar.

Va fan yrar du om? gör de själv? big_smile

Psn: Audirocks

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
Stolt kirunabo
234 Inlägg
9 juli 2009
ToTTeN skrev:
Gör de själv. går inte att missa!!

Tryck på min sida sen går du på ändra/  Lägg till bilder och information sen scrollar du ner. Som ToTTeN sa de går inte att missa xD

400 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
audirocks skrev:
ToTTeN skrev:

Tryck på min sida sen går du på ändra/  Lägg till bilder och information sen scrollar du ner. Som ToTTeN sa de går inte att missa xD

okok jo jag vet hur man gör men jag undra om man slipper göra det själv .utan att garaget gör det själva och flyttar ner den för jag måste väl lägga in nya bilder och så.? det går väl inte bara flytta ner den eller?

Zerox

Stolt kirunabo
234 Inlägg
9 juli 2009
Zerox1 skrev:
audirocks skrev:
ToTTeN skrev:

okok jo jag vet hur man gör men jag undra om man slipper göra det själv .utan att garaget gör det själva och flyttar ner den för jag måste väl lägga in nya bilder och så.? det går väl inte bara flytta ner den eller?

När man flyttar den är bilderna kvar big_smile

400 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
har fixat det nu

Zerox

bappelsin
390 Inlägg
10 juli 2009
om du hade gått in på ändra info om bilen så hade du kunnat ändra en enda sak (att bilen är såld/skrotad) så hade den luggit kvar som vanligt med info fast som gamla bilar... kolla min så fattar du..

Sök