nej det är inte vänster gängat, det är som vilken mutter som helst, men de sitter hårt som fan de där, har bytt ett antal lager på 850, S/V70. och jag är rätt säker på att det var 36mm hylsa.
Okej, men den e ju fastknackad eller vad man ska säga... ska jag böjja ut den först och sedan skruva av som vanligt? Ska däcket av först? Eller går det bra om bilen står på marken?
Okej, men den e ju fastknackad eller vad man ska säga... ska jag böjja ut den först och sedan skruva av som vanligt? Ska däcket av först? Eller går det bra om bilen står på marken?
Du bör ha en lååång spärrnyckel, och nån som trycker på bromsen inne i bilen. Man får ta i som sat.n, för dom sitter rejält!
Du har inte tillgång till en ordentligt muttermaskin? Dvs inte biltema/clasohlson maskiner utan en riktigt jävel. Då flyger muttern loss vill jag lova.
Nej, har bara stora spärrnycklar... Och den ena knäcktes av på mitten precis så jag få köpa en ny. Kanske lättare o lämna in den på verkstaden?
Jag köpte ett "fast" långt ledat (utan spärr) handtag 3/4" på Harald nyborg, kostade nån hundring. Dom är bra, då kan man sätta på ett långt rör eller likn. då får man bra kraft.