740 Ljudbygge i skuff, Motivlackering och andra små detaljer

Hoaken
27 maj 2009 · 1 163 Inlägg

Japp då va det la dags att dra igång projekt igen med bilen då!
Var på micro för ett par dagar sedan då dom sålde ut mutant baslådor 2*10". så slutade med att jag köpte 2 st sådana lådor och kopplade in!
Funderar om man kanske ska ha 2 st 6.9or med men väntar lite med detta.

Men så iallafall så har jag på börjat projektet lite halvt, ställt baslådorna som dom ska stå , tror jag. sedan är framtidsplanera att bygga in med skummad pvc material. och lacka det i en schysst lack och min bror som motivlackar! (Tänk på att min bror motivlackar för första gången nu).

Och mitt i allt så började vi riva halva inredningen i bilen oxå då vi tyckte det såg förjävligt ut! här kommer lite bilder på allt!:





https://www1.garaget.org/gallery/archive/68278/670023_jj80zl.jpg
bror motivlackat pengarfacket.





https://www1.garaget.org/gallery/archive/68278/670025_q1sxu2.jpg
Bror motivlackat!






https://www1.garaget.org/gallery/archive/68278/670027_044oe1.jpg
bror motivlackat bakre pengarfack i mittkonsolen.





https://www1.garaget.org/gallery/archive/68278/670032_syuj85.jpg
baslådorna , jsut nu står dom å riktas snett utått mot luckan som en idee, men inte säker ännu...


japp här var då en start till projekt iallafall, får se när nästa uppdatering kommer!

kom gärna med ideer och tips:)

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
DRRE
28 maj 2009 · 44 Inlägg

Riktigt snyggt motivlackat smile

färs
Hoaken
28 maj 2009 · 1 163 Inlägg

DRRE skrev:
Riktigt snyggt motivlackat smile

Brodern tackar! smile

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
Supra_robin
28 maj 2009 · 4 663 Inlägg

härligt  big_smile  snyggt lackat

Hoaken
28 maj 2009 · 1 163 Inlägg

Saab_Robin skrev:
härligt  big_smile  snyggt lackat

många tack! smile

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
Twins Twins Bil & Plåt
28 maj 2009 · 2 577 Inlägg

riktigt snygga skulls, jo tycker att ni ska ha baslådorna sådan, sen kan ni i mitten få plast med steg och lite billjudssaker, kanske någon kondensator skärm mm, och snälla gör ett redigt glasfiber byggen, gör att skal bara smile lådorna e ju trots allt färdiga redan smile

Volkswagen Golf MKII "Pure Red" (1991)
Volkswagen Corrado G60 "Irish Green" (1991)
Hoaken
28 maj 2009 · 1 163 Inlägg

TwinsBilOchPlat skrev:
riktigt snygga skulls, jo tycker att ni ska ha baslådorna sådan, sen kan ni i mitten få plast med steg och lite billjudssaker, kanske någon kondensator skärm mm, och snälla gör ett redigt glasfiber byggen, gör att skal bara smile lådorna e ju trots allt färdiga redan smile

tackar tackar! smile , ahh tackar för ideer:) få se när jag verkligen går p åbygget .. blir la nu om nån vecka skulle ja tro så få ja planera arbetet smile sen så ska det nog bli fart på tråden!smile

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
Twins Twins Bil & Plåt
28 maj 2009 · 2 577 Inlägg

Hoaken skrev:

TwinsBilOchPlat skrev:
riktigt snygga skulls, jo tycker att ni ska ha baslådorna sådan, sen kan ni i mitten få plast med steg och lite billjudssaker, kanske någon kondensator skärm mm, och snälla gör ett redigt glasfiber byggen, gör att skal bara smile lådorna e ju trots allt färdiga redan smile

tackar tackar! smile , ahh tackar för ideer:) få se när jag verkligen går p åbygget .. blir la nu om nån vecka skulle ja tro så få ja planera arbetet smile sen så ska det nog bli fart på tråden!smile

låter nice det, lycka till smile

Volkswagen Golf MKII "Pure Red" (1991)
Volkswagen Corrado G60 "Irish Green" (1991)
Rquired Allmänt envis
28 maj 2009 · 12 512 Inlägg

Låter inte så illa, denna 740n är lite småtuff i beige med kjolpaket. Tror jag såg den idag, kan det stämma att du körde från kattegattskolans parkering mot rondellen KarlXIs runt 11 idag? smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Robban_89 Pilot och utbildad Däcksparkare
28 maj 2009 · 1 659 Inlägg

Vart riktigt snyggt på askopparna smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Hoaken
29 maj 2009 · 1 163 Inlägg

Rquired skrev:
Låter inte så illa, denna 740n är lite småtuff i beige med kjolpaket. Tror jag såg den idag, kan det stämma att du körde från kattegattskolans parkering mot rondellen KarlXIs runt 11 idag? smile

japp der stämmer smile

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
Hoaken
29 maj 2009 · 1 163 Inlägg

Robban_89 skrev:
Vart riktigt snyggt på askopparna smile

Tackar tackar smilesmile

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
mulleina
30 maj 2009 · 715 Inlägg

riktigt snyggt målat...

Hoaken
31 maj 2009 · 1 163 Inlägg

mulleina skrev:
riktigt snyggt målat...

Tackar tackar!smile

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
Hillbill Redneck life
18 juni 2009 · 357 Inlägg

sjukt läckert med motivlackade detaljer! avis...önskar jag med kunde måla så

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?
Chevrolet K1500 "Vinterbilen" (1990)
Hoaken
18 juni 2009 · 1 163 Inlägg

reaser skrev:
sjukt läckert med motivlackade detaljer! avis...önskar jag med kunde måla så

tackar tackar!smile , ja och faktiskt så ha brossan blivit ännu bättre nu smile kommer snart bilder på nya grejjjer han har målat... dock står mitt ljudbygge stilla nu då jag är sjuk och börjat jobba, härlig kombination där asså! men snart kommer lite bilder!smile

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
Hoaken
17 juli 2009 · 1 163 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/68278/710729_x12o6o.jpg
brossans motivlackerade örn, bilden tagits precis innan klarlacken!, idag är den klarlackad och inramad, tycker det blev riktigt bra för att vara första örnen inom motivlackering:)

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang