1875
Sök

Orginal dump till volvo 940

jägaren
108 Inlägg
20 juli 2009
Trådstartare
Tjenare. Jag måste få veta vart man kan få tag i en orginal dumpventil till min volvo 940 ft. Fick en påhälsning här om natten av någon som var sugen på att göra inbrott i min bil och blev av me massa grejer. Så nu har ja tröttnat och tänker sätta dit allt orginal. Skulle vara jätte sjyst om någon kunde ge mig ett tips vart man kan få tag i en.
/Rickard

Gör Som Ford - Köp Volvo

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
20 juli 2009
latinpetter skrev:
Tjenare. Jag måste få veta vart man kan få tag i en orginal dumpventil till min volvo 940 ft. Fick en påhälsning här om natten av någon som var sugen på att göra inbrott i min bil och blev av me massa grejer. Så nu har ja tröttnat och tänker sätta dit allt orginal. Skulle vara jätte sjyst om någon kunde ge mig ett tips vart man kan få tag i en.
/Rickard

skroten / volvo?

jägaren
108 Inlägg
20 juli 2009
Trådstartare
Funderade på volvo men undra vad priset kan ligga på en sådan. skrotarna runt om där ja bor har ja redan kollat.

Gör Som Ford - Köp Volvo

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
20 juli 2009
latinpetter skrev:
Funderade på volvo men undra vad priset kan ligga på en sådan. skrotarna runt om där ja bor har ja redan kollat.

kan inte va så jätte dyra tycker man men volvo är ju de enklaste sättet och få tag på nått som är original så

Sök