2875
Sök

Växelknopp för spakar med lyftspärr [Omgående]

24 Inlägg
23 juli 2009
Trådstartare
Tjena. Behöver snabbt ett tips på var man kan köpa (inte på internet, behöver det omgående!) en växelspaksknopp som går att använda på en Volvo 240 med lyftspärr till backen. Var man kan köpa den, och gärna ett pris, har inte tid med internet då jag behöver den senast lördag middag, den 25e. Tips? Thx!

//S

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar!

551 Inlägg
23 juli 2009
swf3r skrev:
Tjena. Behöver snabbt ett tips på var man kan köpa (inte på internet, behöver det omgående!) en växelspaksknopp som går att använda på en Volvo 240 med lyftspärr till backen. Var man kan köpa den, och gärna ett pris, har inte tid med internet då jag behöver den senast lördag middag, den 25e. Tips? Thx!

//S

en knopp så du kan lyfta backspärren ? går väl med vilken som ? biltema har ju

Volvo For Life =)

24 Inlägg
24 juli 2009
Trådstartare
Jo, biltema har en hel del knoppar, men funkar dom? om man har en backspärr som man lyfter?

//S

502 Inlägg
24 juli 2009
Du kan väl lossa själv knoppen utan att lossa på backspärren?
Det har jag för mig, Iaf att man kan det på 700serien, Som är snarlik.

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad

24 Inlägg
24 juli 2009
Trådstartare
ja, du kan ta av knoppen utan att få lyftspärren med dig, men grejen är den att du ska ju kunna lyfta spärren sen när knoppen sitter där också, och sen finns de ju inte några gängor på själva spaken heller, så funkar biltemas knopper trots detta?

//S

551 Inlägg
31 juli 2009
swf3r skrev:
ja, du kan ta av knoppen utan att få lyftspärren med dig, men grejen är den att du ska ju kunna lyfta spärren sen när knoppen sitter där också, och sen finns de ju inte några gängor på själva spaken heller, så funkar biltemas knopper trots detta?

//S

De går att ha en vanlig biltema knopp på,
sen skruvas knoppen på eftersom de inte finns några gängor.

Volvo For Life =)

Sök