hehe... tackar joo vi tog lite bilder på plats där nu bara utanför huset... var precis när solen höll på att gå ner bakom trädtopparna... bra att veta tills nästa gång... tackar för kommentaren!!
Riktigt najs! Precis den rätta bilen att äga också Ser att du har angel eyes på bilen din, vill ha! hehe
hehe... joo klart att man måste ha Corrado...vad annars Joo det sitter angel-eyes på det är riktigt fin-fint...får väl ta o handla på dej ett par du med
Riktigt najs! Precis den rätta bilen att äga också Ser att du har angel eyes på bilen din, vill ha! hehe
hehe... joo klart att man måste ha Corrado...vad annars Joo det sitter angel-eyes på det är riktigt fin-fint...får väl ta o handla på dej ett par du med
Hade inte bangat för ett par angel eyes men 3.200:- är inte något jag ligger inne med. Finns lite andra prio grejer först .. fick skadegörelse natten till idag så det blir självrisk sen larm på det .. men vi får se, en vacker dag kanske!
Hade inte bangat för ett par angel eyes men 3.200:- är inte något jag ligger inne med. Finns lite andra prio grejer först .. fick skadegörelse natten till idag så det blir självrisk sen larm på det .. men vi får se, en vacker dag kanske!
Lycka till med bilen i framtiden!
Ojdå... inte kul när folk ska på och förstöra andras/egen egendom... hoppas de inte blev alltför omfattande...
joo de är klart att det finns andra saker som ligger före i listan "att göra" men jag hade turen att angel-eyesen satt på nu redan
tackar tackar, joo den ska jag ta hand om nu...till att börja med är det lite rost på hus & skärmkanter som ska ordnas... / Mvh Jocke