Spiike skrev:sitter väl audi 100 motorer i dom va?
Children-Of-Bodom skrev:Spiike skrev:sitter väl audi 100 motorer i dom va?Det är väl Boxer motorer i 924an ??
Dansken- skrev:Children-Of-Bodom skrev:Spiike skrev:sitter väl audi 100 motorer i dom va?Det är väl Boxer motorer i 924an ??Nope, det är en Audi motor med 4 cylinder.
waden skrev:HAr ni några förslag på hur jag ska trimma min 924?Öppen för förslag ^^
Dansken- skrev:waden skrev:HAr ni några förslag på hur jag ska trimma min 924?Öppen för förslag ^^Hur mycket får det kosta?
linuslinje skrev:waden skrev:HAr ni några förslag på hur jag ska trimma min 924?Öppen för förslag ^^Välkommen till garaget.org!Som alla andra ej turbomatade motorer?Finns en hel del bra klistrade trådar om detta som har hjälpt mig, testa sök.
waden skrev:linuslinje skrev:waden skrev:HAr ni några förslag på hur jag ska trimma min 924?Öppen för förslag ^^Välkommen till garaget.org!Som alla andra ej turbomatade motorer?Finns en hel del bra klistrade trådar om detta som har hjälpt mig, testa sök.Jag hittar ingen tråd där det står något? har testat flera olika
Spiike skrev:om jag ska vara helt ärlig så lägg inte ner några pengar på motorn kolla om du får plats med audi 100 turbo motorn istället