med risk på att bli hatad..

precision
6 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

TeQuilla skrev:

sk8kungenapa skrev:
Asså är det bara jag som tycker "att styla en Volvo är som att sminka en gris"?
Kom igen nu  var ärliga..

Det är väl bra att alla inte tycker lika.. Alla kan ju inte gilla Saab o riskokare.

precis . sen så var den här tråden lite " Hård" mot volvo ägare .

JEsT3R-Race
6 augusti 2006 · 343 Inlägg

fez skrev:
ursäkta mig, men enligt min personliga åsikt så är volvo 740 världens genom tidernas fulaste serietillverkade bil. Finns inget hopp helt enkelt.... hopplöst fall.....

Så du menar att en micra är snyggare än en 740 då?

vissa har underlig smak.

Phaetoon
6 augusti 2006 · 8 156 Inlägg

fez skrev:
ursäkta mig, men enligt min personliga åsikt så är volvo 740 världens genom tidernas fulaste serietillverkade bil. Finns inget hopp helt enkelt.... hopplöst fall.....

fez, du har inte sett många serietillverkade bilar, right?
Det finns många bilar som är långt fulare än en 740...

Vi har alla olika smak. Jag tycker att väldigt många 240 och 740 ser lite bonna-stylade ut, men sen finns det en hel del här på gorg som stylat sina äldre volvos till något som jag inte trodde var möjligt. När det gäller nyare modeller av Volvo så tycker jag att dom står upp väl mot konkurrensen...

Sen har vi ju bilar som PV:n och Amazonen som inte ska stylas alltför mycket...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
AlvereZ
6 augusti 2006 · 787 Inlägg

fez skrev:
ursäkta mig, men enligt min personliga åsikt så är volvo 740 världens genom tidernas fulaste serietillverkade bil. Finns inget hopp helt enkelt.... hopplöst fall.....

Ja, men fes. Äsch skit samma,... orkar inte bry mig om denna tråd längre,... klart alla har olika smak . slut

PS: så fick han som starta tråden som han ville
Och föresten, bäst vi alla startar trådar om bilar som vi inte tycker är snygga...
Jag kan börja med sönder stylade nissan 200 s13 som det snart finns hur många som helst av.

tongue

Redbull Moderator+
7 augusti 2006 · 1 081 Inlägg

Smaken är olika, och denna tråden kommer inte leda till något vettigt så... Ptja LÅST!

Vem jag?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang