Sprängskiss | Golf IV -99 ??

Gv5
7 augusti 2009 · 40 Inlägg

Tja!

Har köpt bodykit till mitt blåbär..som snart ska in på målning. Och tänkte därefter montera det som ni kanske förstår!wink

Nu till frågan:

Vet ni vart fram & bak spoiler sitter skruvad, så att bort plocking blir enklare (slippa leta och svära så mycket) alt. nån som har en sprängskiss kanske?

Bilmetro vet jag har..men alla hjälp och förslag mottages gärna!cool

vw___tompa Avstängd
7 augusti 2009 · 386 Inlägg

Fram sitter i hjulhusen med 3 eller 4 skruv på varje sida sen så plockar du bort grillen så sitter det skruv i krockbalken, så plockar du bort luft in tagen i fronten så sitter den där sen ska det bara va och plocka av. Bak så har jag inte plockat av men om jag inte är helt ute och cyklar så sitter dom i hjulhusen, under vi så sitter det ett par skruvar, så ska man plocka bort bakljusen så sitter det skruv där och pilla bort listerna på kofångare så sitter det nog skruv där också.

Senast redigerat av vw___tompa (7 augusti 2009)

Gv5
7 augusti 2009 · 40 Inlägg

vw___tompa skrev:
Fram sitter i hjulhusen med 3 eller 4 skruv på varje sida sen så plockar du bort grillen så sitter det skruv i krockbalken, så plockar du bort luft in tagen i fronten så sitter den där sen ska det bara va och plocka av. Bak så har jag inte plockat av men om jag inte är helt ute och cyklar så sitter dom i hjulhusen, under vi så sitter det ett par skruvar, så ska man plocka bort bakljusen så sitter det skruv där och pilla bort listerna på kofångare så sitter det nog skruv där också.

Kanon...det borde räcka..tack och bock!big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang