5460
Sök

Demontera bakstötfångare Audi 80 -90 ??

161 Inlägg
8 augusti 2009
Trådstartare
Hur gör man? Min sitter lite snett och hade tänkt ge mej på å försöka fixa till de. Går de justera på något sätt, eller får man typ slå till fästet med en slägga eller något?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
8 augusti 2009
Har för mig att den bara sitter med två bultar bakifrån, sen sitter den i skenor på sidorna som den ska dras ut ifrån. Lite svårt att förklara när jag inte kommer ihåg helt 100%.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

161 Inlägg
9 augusti 2009
Trådstartare
provade faktiskt skruva bort två bultar under ikväll å slet en massa, ha hört något liknande förut... men den satt då ordentligt, gissade på att jag skulle bort med något mer, men de är bara slita då kanske?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
9 augusti 2009
alexandern skrev:
provade faktiskt skruva bort två bultar under ikväll å slet en massa, ha hört något liknande förut... men den satt då ordentligt, gissade på att jag skulle bort med något mer, men de är bara slita då kanske?

Jadu, svårt att säga när jag inte vet vilka du släppt på.
En bild säger mer än tusen ord sägs det... :

http://www.vagcat.com/p/B111/079000.png

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

161 Inlägg
9 augusti 2009
Trådstartare
te_wik skrev:
alexandern skrev:

Jadu, svårt att säga när jag inte vet vilka du släppt på.
En bild säger mer än tusen ord sägs det... :

http://www.vagcat.com/p/B111/079000.png

Mvh Tommy

Jag har faktiskt kikat tidigare på den där och ska jag bli ärlig bli jag bara snurrig tongue

Sök