4815
Sök

Hajfena (tveksam)

yrkeschaufför
709 Inlägg
16 augusti 2009
tummen upp för bilen ,... den är snygg -..- men smaken är som baken.. och kom ihåg att tycker du själv att det är snyggt med hajfena på din bil,, då är det snyggt oxå. det ända det handla om är att man är nöjd med bilen själv.
finns säker många som ite gillar hur jag gjort med min bil, men jag är nöjd som attans själv big_smile

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
16 augusti 2009
Oceanmist skrev:
Ska jäklas lite extra med er med en ny bild wink klart ni får tycka som ni vill !!!!

http://www1.garaget.org/gallery/archive/114487/738542_8ked2k.jpg

Andrés gamla 740 ju smile måste vara den? Riktigt snygg wink

Emelie Hallberg
829 Inlägg
16 augusti 2009
Trådstartare
Jo det är de smile köpte den i april.. Jo nog är den snygg alltid smile

5 111 Inlägg
16 augusti 2009
OphanWitehall skrev:
Asså så fort denna söta lilla tjej kommer på nått till sin bil äre en jävla massa neggon som bara klagar, samma när hon fundera på devil eyes... Va fan hon får la göra vad hon vill med sin bil och det hon tycker är snyggt ska hon ha... Alla har vi olika smaker, jag menar det finns ju folk som tycker Saab är nått att åka! tongue *mohahaha* Kör på tjejen, jag diggar din bil och dina idéer! wink

Om man inte tål att höra att folk inte gillar vad man tänkt göra så ska man väl inte fråga om smakråd heller? I så fall är ju meningen med dem som bortblåst... hmm Vare sig man är en liten gullig tjej eller en fet gammal gubbe och vare sig man kör Volvo eller Saab... Vad nu det har för betydelse...

Själv tycker jag inte det var helt fel. Snyggare utan men såg bättre ut med än vad jag hade trott.

www.klockren.nu
476 Inlägg
16 augusti 2009
OphanWitehall skrev:
Asså så fort denna söta lilla tjej kommer på nått till sin bil äre en jävla massa neggon som bara klagar, samma när hon fundera på devil eyes... Va fan hon får la göra vad hon vill med sin bil och det hon tycker är snyggt ska hon ha... Alla har vi olika smaker, jag menar det finns ju folk som tycker Saab är nått att åka! tongue *mohahaha* Kör på tjejen, jag diggar din bil och dina idéer! wink

sanningen kan va hård ibland..men de är bättre att va ärlig. Tror inte de är nåt personligt emot Oceanmist bara för att folk inte gillar devileyes eller fena på en 740 wink
Tycker bilen ser bra ut som sen gör smile

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!

1 515 Inlägg
16 augusti 2009
Ser bara. . . fel ut med fenan där.

Men alla har olika smaker så smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

12 086 Inlägg
16 augusti 2009
Jag har fena på min 540, på den är de skitsnyggt iaf! wink

Kapten på disco!
1 729 Inlägg
16 augusti 2009
Varför ska det alltid frågas om råd om man skiter i att följa dem? Om jag ber om en åsikt så är det för att jag har betänkligheter själv, inte för att säga: "Jag ska sätta en hajfena på min bil och jag skiter i vad ni tycker."

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.

Avstängd
73 Inlägg
16 augusti 2009
Oceanmist skrev:
Ska jäklas lite extra med er med en ny bild wink klart ni får tycka som ni vill !!!!

http://www1.garaget.org/gallery/archive/114487/738542_8ked2k.jpg

De blev snyggt! smile

4 506 Inlägg
16 augusti 2009
Mitt tycke är: Form som Fyller funktion.
Vist lite undantag får man väll göra, men en Haj fena som är till en radio antenn, Sätter man inte på bilen som styling speciellt inte om den inte är inkopplad eller har någon funktion alls.

Kan du andas kan du dö.

yrkeschaufför
709 Inlägg
16 augusti 2009
_Wallis_ skrev:
Vist lite undantag får man väll göra, men en Haj fena som är till en radio antenn, Sätter man inte på bilen som styling speciellt inte om den inte är inkopplad eller har någon funktion alls.

LOL  fenan är bara en atrapp........  den är ett styling tillbehör.......
finns även äckta fenor som fyller funktion.,..

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.

12 086 Inlägg
17 augusti 2009
_Wallis_ skrev:

Ja, man sätter ju inte på en hajfena för att den har en funktion??
Jag satte på min attrapp för att de är snyggt! Jag har redan antenn i min bakruta.

Sök