9836
Sök

Lanzar basar från brl?

low_and_loud
24 augusti 2009
Trådstartare
ekelund88 skrev:
project_black_v70N skrev:
Brains skrev:

Inte för att vara elak och så, men att bedömma en bas genom att titta på den på youtube är väl inte riktigt rätt väg att gå.

vaaaa? vem sa att jag bedömde dem på det sättet? men om man kollar på lite videos på de flesta kända märken så nog fan ser man att det dunkar på utav fan när hela framrutan står och sviktar.då har jag kollat på bilar med 4" 15basar märken som hertz gz jbl dd mm sen kollade jag på en massa vidoes med lanzar 15 och inte en ända bil med dessa basar verkar ha något tryck som är jämför bart med de andra, så tror ni på fullaste allvar att det är fel på micken varje gång de har filmat och spelat in bil med lanzar basar

min 745a flexade taket på dukitgt med min pioneer 12a och eftersom du e ute efter flex och säkert betaltr för de ska du få den för bara 8000 kr bra va?

suck!ifrån kommer alla dessa meningslösa inlägg!!! behåll ditt skräp

low_and_loud
24 augusti 2009
Trådstartare
per-kan skrev:
ärligt om din anläggning kommer kosta i runda slängar 120brak. va fan sitter du o kolla efter dom billigaste budget basarna som finns? o så skriver du ju att du ska spela högt o snyggt. de rimmar ju inge vidare med o bygga med budget grejer i så fall. men om du är nyfiken på hur olika märken låter så är de väl lättast o åka ner till olika försäljare o lyssna på olika märken. då får du en egen uppfattning om hur varje märke låter. för ja kan ju lova dig att de finns dom som tycker att lanzar basarna spelar jättebra medans andra tycker att de låter rent ut sagt skit.

Har ni lässvårigheter här eller har jag någonsin sagt att jag ska bygga för budget grejor?vad jag jag har skrivit är att jag vill jämföra priser efter ljud och prestation tror inte ett jäkla skit på att desto dyrare ju bättre det är bara hysch, det finns naturligtvis billigt krafs oxo, men jag menar på att jag vill ha det bästa i förrhållande till pris och prestation,tycker detta verkar meninglöst att sitta på detta forum man får ju bara massaspydiga inlägg från dryga människor ändå, vet nån hur man tar bort en tråd???????????????

7 283 Inlägg
24 augusti 2009
Åk till en BRA butik och diskutera med dom.

low_and_loud
24 augusti 2009
Trådstartare
Brains skrev:
Åk till en BRA butik och diskutera med dom.

absolut eftersom det är så fruktansvärt mycket att tänka på, tex lådtyp hur ljudet påverkas beroende på lådans storlek sluten eller portad etc, det finns många olika kombinationer, det beror ju på vad jag skall ha det till och vad jag lyssnar på för musik mm.

4 074 Inlägg
24 augusti 2009
Attityds problem.....

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

low_and_loud
24 augusti 2009
Trådstartare
BJonsson skrev:
Attityds problem.....

inte jag du som har det, eftersom ni tilrättar visar mig som jag vore dum

Basknarkare
470 Inlägg
24 augusti 2009
BJonsson skrev:
Attityds problem.....

kanske du är också? ;p

Team Carbonize

low_and_loud
24 augusti 2009
Trådstartare
Stejfaan skrev:
BJonsson skrev:
Attityds problem.....

kanske du är också? ;p

ännu fler trevliga människor som gör sig lustiga!

4 074 Inlägg
24 augusti 2009
BJonsson skrev:
Attityds problem.....

Jag har inte tillrätta visat dig en enda gång här!
Jag ifrågasatte varför du skulle ha en 10" bas i instrumentpanelen inget annat...
Kan du inte uppföra dig som folk kan du lika gärna ge f.n i att fråga vad folk tycker!
VAd jag kan förstå så vill du ha info om prisvärda basar till ditt projekt eller?
Om du då är otrevlig mot varje som frågar om nåt så kommer du inte få nån hjälp,du
kommer möjligtvis få en varnig eller bli avstängd! så skärp till dig

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

10 287 Inlägg
24 augusti 2009
Det är helt ok att argumentera - men att hålla på att höja tonen genom att skriva "fan" och häva ur sig att någon måste ha allvariga fel i pannbenet är inte ok och hör inte hemma på Garaget.

Sänk tonen och lär er att argumentera utan att höja rösten. Om någon börjar att höja rösten i en diskussion så möt inte detta genom att höja rösten själv - sådant leder bara till flera varningar.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

low_and_loud
24 augusti 2009
Trådstartare
Brains skrev:
TT-Avant skrev:
Nu har jag inte hört dem själv, men enligt utsago skall dem tyvärr låta skit. Detta är INTE som Lanzar har varit tidigare sad
(Detta va av en säljare på BRL själv som sa till mej, då jag även känner han privat)

det verkar ju som det är ankskit kollade på nå videosnuttar på youtube och det verkar ju vara riktigt uselt
om man jämför med alla andra fabrikat som man har kollat på. vet du nåt om jbl gto-15 är det något bra tryck i dom, har hittat ett restparti av dessa för halva priset,

Inte för att vara elak och så, men att bedömma en bas genom att titta på den på youtube är väl inte riktigt rätt väg att gå.

inte elakt säger du! det tycker jag eftersom du får det att låta som om jag skulle springa och köpa en bas efter att ha bedömt den efter en youtube rulle .

low_and_loud
24 augusti 2009
Trådstartare
evilaudio skrev:
Brains skrev:

vaaaa? vem sa att jag bedömde dem på det sättet? men om man kollar på lite videos på de flesta kända märken så nog fan ser man att det dunkar på utav fan när hela framrutan står och sviktar.då har jag kollat på bilar med 4" 15basar märken som hertz gz jbl dd mm sen kollade jag på en massa vidoes med lanzar 15 och inte en ända bil med dessa basar verkar ha något tryck som är jämför bart med de andra, så tror ni på fullaste allvar att det är fel på micken varje gång de har filmat och spelat in bil med lanzar basar

fast bara för att de flexar mycke så e inte de ett bevis på att de spelar mycke.

de kan även bar så att bilen e dåligt dämpad å förstärkt.

sen e de så mycke mer än bara basarna som gör att de spelar bra/dåligt.

det vet jag redan!

low_and_loud
24 augusti 2009
Trådstartare
BJonsson skrev:
BJonsson skrev:
Attityds problem.....

Jag ifrågasatte varför du skulle ha en 10" bas i instrumentpanelen inget annat...
Kan du inte uppföra dig som folk kan du lika gärna ge f.n i att fråga vad folk tycker!
VAd jag kan förstå så vill du ha info om prisvärda basar till ditt projekt eller?
Om du då är otrevlig mot varje som frågar om nåt så kommer du inte få nån hjälp,du

precis! mest bas för pengarna helt enkelt, och bara för att jag frågor om lanzar max 15 är något att ha är inte samma sak som att jag ska ha det därför behöver det inte komma massa följdfrågor på vad jag skall ha det till eftersom jag bara är intresserad av om den är prisvärd eller inte

Designer.
1 260 Inlägg
24 augusti 2009
BJonsson skrev:

precis! mest bas för pengarna helt enkelt, och bara för att jag frågor om lanzar max 15 är något att ha är inte samma sak som att jag ska ha det därför behöver det inte komma massa följdfrågor på vad jag skall ha det till eftersom jag bara är intresserad av om den är prisvärd eller inte

Re sr är väldigt mycket bas för pengarna imo.

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot

Sök