Hej detta är mitt första inlägg... Jag har äntligen fått hem mitt bodykit från usa till min hyundai coupe (2003) nu står jag med 6 delar som behöver monteras och lackas men har svårt att hitta någon verkstad som gör detta.
Med er hjälp hoppas jag få några alternativ Jag bor i Malmö och hoppas att det finns något i närheten men annars så ser jag inga hinder om det ligger i skåne. Tid för detta är inte viktigt , jag vill helt enkelt ha ett bra jobb med bra bra färg och en snygg glasfiber övergång mellan delarna , inget slarv eller genvägar.
Jag har bilder på bodykitet i min mail och kommer lägga upp det i mitt bildgalleri inom kort så att man kan se slutresultatet samt delarna som behöver monteras.
Ni kan kontakta mig på 82georges@gmail.com ifall det finns intresse för jobbet och diskutera pris.
FRAMSKÄRM x 1 st BAKSKÄRMx 1 st SIDOKJOL x 2 st "LUFTINTAG" över hjulhuset x2 st totalt 6 delar
Redrum Performance gör det säkerligen åt dig. http://rr-p.se
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.