Inför: Nattracet "Kul-Tur" 29/8

Wicked
18 augusti 2009 · 112 Inlägg

Nu är det äntligen dags för vår andra Kul-Tur 2009 smile

Vi utgår från Märsta Lördagen den 29 Augusti ca kl. 13,00 (kan komma att ändras) och drar sen iväg på slingriga, roliga vägar för att till slut landa på hemlig ort.

Vi kommer att ha ett pit-stop mitt i där vi bjuder dig på lite dricka samt tilltugg. Sen sätter vi oss i bilarna igen och kör vidare mot fler roliga vägar!

Vi har satt en gräns på max 40 bilar. Så se till att anmäla dig i tid!
Klicka på länken nedan och fyll i alla uppgifter:
Anmälan Till Kulturen

Sista anmälningsdag är torsdag 27 Augusti.

Då får du sen mer info samt vart samlingsplatsen är exakt.
OBS!! Det kostar 20kr att vara med i år.

Så putsa och tanka bilen och förbered dig på en mycket trevlig dag med likasinnade!
Vid frågor så går det bra att skriva här, skicka pm eller maila!

Väl mött!

/Nattracet


http://www.tobiasohlander.se/fruktsallad/kategori/2009%20Nattracet%20Kul-Tur%209%20Maj/7.jpg

http://www.tobiasohlander.se/fruktsallad/kategori/2009%20Nattracet%20Kul-Tur%209%20Maj/31.jpg

http://www.tobiasohlander.se/fruktsallad/kategori/2009%20Nattracet%20Kul-Tur%209%20Maj/39.jpg

http://www.tobiasohlander.se/fruktsallad/kategori/2009%20Nattracet%20Kul-Tur%209%20Maj/50.jpg

Audi TT RS "Wicked" (2011)
unsuspected
18 augusti 2009 · 203 Inlägg

Så anmäld smile

antejasse
18 augusti 2009 · 19 Inlägg

kommer de finnas nån plats för publik eller är de bara för de som ska köra??

Andreas
Skoda Octavia RS1 -04
Wicked
19 augusti 2009 · 112 Inlägg

antejasse skrev:
kommer de finnas nån plats för publik eller är de bara för de som ska köra??

Vi kommer åka ca 13-25 mil denna dag så vill du är det ju bara stå längs vägen å kika, men det är ju rätt klurigt att tajma tiderna vi passerar, men allt går ju om man vill smile

Audi TT RS "Wicked" (2011)
antejasse
20 augusti 2009 · 19 Inlägg

Wicked skrev:

antejasse skrev:
kommer de finnas nån plats för publik eller är de bara för de som ska köra??

Vi kommer åka ca 13-25 mil denna dag så vill du är det ju bara stå längs vägen å kika, men det är ju rätt klurigt att tajma tiderna vi passerar, men allt går ju om man vill smile

Ja eller så kan ju du berätta för mig vart ni ska samlas innan ni åker iväg på eran härliga tripp så kan ju jag och kompisen hänga på därifrån!! tongue

Andreas
Skoda Octavia RS1 -04
Rizze_89 TSR
20 augusti 2009 · 194 Inlägg

antejasse skrev:

Wicked skrev:

antejasse skrev:
kommer de finnas nån plats för publik eller är de bara för de som ska köra??

Vi kommer åka ca 13-25 mil denna dag så vill du är det ju bara stå längs vägen å kika, men det är ju rätt klurigt att tajma tiderna vi passerar, men allt går ju om man vill smile

Ja eller så kan ju du berätta för mig vart ni ska samlas innan ni åker iväg på eran härliga tripp så kan ju jag och kompisen hänga på därifrån!! tongue

Varför anmäler du dig inte bara och åker med istället? Tror mötesplatsen är hemlig...

Följ gärna mina projekttrådar!
Audi S4 Biturbo
Nissan 180zx S12 Turbo
antejasse
21 augusti 2009 · 19 Inlägg

Rizze_89 skrev:

antejasse skrev:

Wicked skrev:
Vi kommer åka ca 13-25 mil denna dag så vill du är det ju bara stå längs vägen å kika, men det är ju rätt klurigt att tajma tiderna vi passerar, men allt går ju om man vill smile

Ja eller så kan ju du berätta för mig vart ni ska samlas innan ni åker iväg på eran härliga tripp så kan ju jag och kompisen hänga på därifrån!! tongue

Varför anmäler du dig inte bara och åker med istället? Tror mötesplatsen är hemlig...

vadå ska jag rejsa med min skoda rs?? lol
kommer ju bli rövkn***ad!!!

Senast redigerat av antejasse (21 augusti 2009)

Andreas
Skoda Octavia RS1 -04
Rizze_89 TSR
21 augusti 2009 · 194 Inlägg

antejasse skrev:

Rizze_89 skrev:

antejasse skrev:
Ja eller så kan ju du berätta för mig vart ni ska samlas innan ni åker iväg på eran härliga tripp så kan ju jag och kompisen hänga på därifrån!! tongue

Varför anmäler du dig inte bara och åker med istället? Tror mötesplatsen är hemlig...

vadå ska jag rejsa med min skoda rs?? lol
kommer ju bli rövkn***ad!!!

Det är inget race... Man kör i sin egen takt och man kan ha vilken bil man vill wink


Fast nu va det visst fullt...

Senast redigerat av Rizze_89 (21 augusti 2009)

Följ gärna mina projekttrådar!
Audi S4 Biturbo
Nissan 180zx S12 Turbo
Wicked
26 augusti 2009 · 112 Inlägg

Rizze_89 skrev:

antejasse skrev:

Rizze_89 skrev:

Varför anmäler du dig inte bara och åker med istället? Tror mötesplatsen är hemlig...

vadå ska jag rejsa med min skoda rs?? lol
kommer ju bli rövkn***ad!!!

Det är inget race... Man kör i sin egen takt och man kan ha vilken bil man vill wink


Fast nu va det visst fullt...

Så sant som det var sagt smile
Inget race, utan en civiliserad "kul-tur" wink

Närmare 50 bilar anmälda, 40 kom med! Ska bli kalas skoj på lördag big_smile

Audi TT RS "Wicked" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang