Aina - Sveriges nya polis bil som ska locka unga till polis yrket:D ha

precision
11 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

antagligen sveriges polis hehe  . är inte helt säker på om det var insider men det var något i den stilen som gick på tv innan jul .
men sen får man tänka på de att vem fan vill riskera livet för en "kanske" skjutglad påtänd idiot  .

Spelis
11 augusti 2006 · 1 926 Inlägg

jo iofs..men fråga om man får komma in ? va fan.. fråga dom om han hade kaffe också eller ? wink

precision
11 augusti 2006 · 2 652 Inlägg

Spelis skrev:
jo iofs..men fråga om man får komma in ? va fan.. fråga dom om han hade kaffe också eller ? wink

skulle inte förvåna mej .

2jzinside Fartygsingenjör
11 augusti 2006 · 550 Inlägg

Jag har nog aldrig sett något så jävlar fjantigt, poliserna kanske ska byta sin uniformer till särkar och mössorna byts ut mot fesar.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Slovenian
11 augusti 2006 · 482 Inlägg

Inget illa menat till någon här..
Men problemet med det svenska folket är att man pratar så mycket, och gör så lite. Hur många här har verkligen försökt stoppa det ni klagar på?

Jag håller med att det bara är löjligt, bor själv i storstadsbetongen och folk hade bara skrattat ifall de sett en Polisbil där det står AINA -.-
Som tidigare har skrivits, det förlöjligar svenska polisen som redan är till viss del förlöjligad. Istället för att förbättra skolorna etc. så gör de "AINA" ...  Herregud -.-

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
12 augusti 2006 · 3 804 Inlägg

haha lol dom kommer ju inte direkt ta snuten mer på allvar i sthlms förorterna nu big_smile

edit: men ni som klagar på pengar.................. så jävla mkt kostar de itne att byta dekaler på bilen ;D

Senast redigerat av UseDubbelTurbo (12 augusti 2006)


Bmw osv..
lewtan
12 augusti 2006 · 19 Inlägg

Sverige är ett sjukt land.

.
Masaru hater
12 augusti 2006 · 656 Inlägg

Ja det är ingen nyhet.. smile

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
Founder
12 augusti 2006 · 1 414 Inlägg

Grymt patetiskt... skicka in SSG i dom kriminella områdena och låt dom städa upp stället. Dom kan behöva lite "riktig" träning då dom knappt fått göra något än...

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Streckkoden
12 augusti 2006 · 2 655 Inlägg

Alla sätt är bra, utom dom dåliga.

Det där är ju riktigt dåligt.. smile

ventohuan Fartdåre!
12 augusti 2006 · 592 Inlägg

Sverige e fantastisk. smile

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW
SLIMPA
12 augusti 2006 · 215 Inlägg

Ska vi inte byta namn till TURKSWE också? Kul med traditioner är det ialf.

Fernicus Kejsare
13 augusti 2006 · 547 Inlägg

No offense, men är det inte invandrarna som ska anpassa sig efter landet dom flyttar till och inte tvärtom?

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.
HOLLELLE
13 augusti 2006 · 409 Inlägg

sanslöst! vart är vi på väg?
en gång när det var "rån" i en videofilmsbutik här i stan tog det 30min för snuten att komma. butiken ligger max 100meter från polisstationen!

när jag själv ringde 112 en gång kom snuten dock på 1 min!

Rillskoo
13 augusti 2006 · 166 Inlägg

jävla land.............................

M-Sport
Audi A6 2.0 TDI "RYDBERG" (2013)
damirshark
13 augusti 2006 · 180 Inlägg

Hmm, kan säga bara några saker. Man kan inte dar alla (invandrare, Svenska, polisen) över samma kant. Det finns rutten ägg överallt. Någon skrev att invandrare skall Annpassa sig till landet dom flyttar till inte tvärtom jag håller med dig till 1000% .
Varför skall man diskutera politik, invandring på en bil sida…

lundwall
13 augusti 2006 ·

Så länge det finns idioter så kommer det alltid finnas mentala kalhyggen som heilar, och blattar som begår brott. För det är det enda man med all säkerhet kan lova; den siste idioten är inte född ännu.

Maizer
13 augusti 2006 ·

lundwall skrev:
Så länge det finns idioter så kommer det alltid finnas mentala kalhyggen som heilar, och blattar som begår brott. För det är det enda man med all säkerhet kan lova; den siste idioten är inte född ännu.

Så är det, det finns pack inom alla sorter. Så fort det kommer upp nåt sånt här ska alla börja propagera för SD igen. Jag tyckte det var lite roligt, har aldrig hört talas om Aina innan men lite komiskt var det smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang