5351
Sök

200sx s13 dricker vatten?

72 Inlägg
1 september 2009
Trådstartare
Hej!

Har ett problem motor.. den är nyrenoverad alltså alla packningar är byta men den dricker vatten och toppen är renoverad och turbon har suttit på en annan bil så den e de inget fel på..

Non som ha en i de va de kan vara?

MVH/Jonas

24 Inlägg
1 september 2009
Vart försvinner vattnet? På gatan eller in i motorn?

72 Inlägg
1 september 2009
Trådstartare
i motor.. har gjort koptäst å de visa inget.

7 281 Inlägg
1 september 2009
Kollat oljan ifall vattnet har kommit in där?

72 Inlägg
1 september 2009
Trådstartare
Brains skrev:
Kollat oljan ifall vattnet har kommit in där?

Har gjort de med och de e inget vatten där..

72 Inlägg
1 september 2009
Trådstartare
Ingen

391 Inlägg
1 september 2009
Det ska vara 7liter i kylsystemet. har du hällt i så mycket? håller på att fylla min bil tongue fyller på då och då när det är tomt smile

72 Inlägg
1 september 2009
Trådstartare
Lundberg_ skrev:
Det ska vara 7liter i kylsystemet. har du hällt i så mycket? håller på att fylla min bil tongue fyller på då och då när det är tomt smile

ok!
de e ju ingen lösning på mitt problem. man ska ju inte hålla på att fylla på helle tiden.

Med.lem
3 759 Inlägg
1 september 2009
satans skrev:
Lundberg_ skrev:

ok!
de e ju ingen lösning på mitt problem. man ska ju inte hålla på att fylla på helle tiden.

Ryker bilen vitt?

Ändra rubriken också, så slipper tråden bli borttagen..

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

391 Inlägg
1 september 2009
satans skrev:
Lundberg_ skrev:

ok!

Har du fyllt på 7liter redan? om vattnet inte försvinner ner i tråget eller ut i cylindrarna så kan du ju inte fyllt på så mycket som man ska utan att motorn håller på o luftar sej och att det tar tid. Allt är inte klart på 2sek!

72 Inlägg
2 september 2009
Trådstartare
Lundberg_ skrev:
satans skrev:
Lundberg_ skrev:

ok!

Har du fyllt på 7liter redan? om vattnet inte försvinner ner i tråget eller ut i cylindrarna så kan du ju inte fyllt på så mycket som man ska utan att motorn håller på o luftar sej och att det tar tid. Allt är inte klart på 2sek!

ok men ja har fyllt på och kört me den och fyllt på flera gånger och de försviner.

Sök