Ford Fiesta - Ljud och styling bygge | 8 Maj Film på ljudet

Rquired Allmänt envis
9 maj 2009 · 12 512 Inlägg

Skippa bes? Det är mycket roligare om ni kan köra med bilen när den är klar, mitt tips är att göra den road legal. Ni kan kanske sätta instrumenten i mitten av panelen som tex Toyota yaris istället?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
dcay Licenssvetsare
9 maj 2009 · 927 Inlägg

Rquired skrev:
Skippa bes? Det är mycket roligare om ni kan köra med bilen när den är klar, mitt tips är att göra den road legal. Ni kan kanske sätta instrumenten i mitten av panelen som tex Toyota yaris istället?

Jo det tycker jag med , dock är det inte så väldans kul att lägga ut dom pengarna som behövs för att fixa den så den får köras på gata nu när det börjar närma sig en egen riktig 18 års bil.. Lägger hellre pengarna på den isånnafall.. Om vi ska göra det så måste vi köpa nytt instrumenthus, och då kommer vi tillbaka till det med pengarna, är inte värt det i längden.. smile

Rquired Allmänt envis
9 maj 2009 · 12 512 Inlägg

dcay skrev:

Rquired skrev:
Skippa bes? Det är mycket roligare om ni kan köra med bilen när den är klar, mitt tips är att göra den road legal. Ni kan kanske sätta instrumenten i mitten av panelen som tex Toyota yaris istället?

Jo det tycker jag med , dock är det inte så väldans kul att lägga ut dom pengarna som behövs för att fixa den så den får köras på gata nu när det börjar närma sig en egen riktig 18 års bil.. Lägger hellre pengarna på den isånnafall.. Om vi ska göra det så måste vi köpa nytt instrumenthus, och då kommer vi tillbaka till det med pengarna, är inte värt det i längden.. smile

Har ni lyckats knäcka alla mätarna osv? Även om ni knäckte själva huset kan ni väl modda in mätarna i något annat snyggt? smile

Senast redigerat av Rquired (9 maj 2009)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
dcay Licenssvetsare
10 maj 2009 · 927 Inlägg

Rquired skrev:

dcay skrev:

Rquired skrev:
Skippa bes? Det är mycket roligare om ni kan köra med bilen när den är klar, mitt tips är att göra den road legal. Ni kan kanske sätta instrumenten i mitten av panelen som tex Toyota yaris istället?

Jo det tycker jag med , dock är det inte så väldans kul att lägga ut dom pengarna som behövs för att fixa den så den får köras på gata nu när det börjar närma sig en egen riktig 18 års bil.. Lägger hellre pengarna på den isånnafall.. Om vi ska göra det så måste vi köpa nytt instrumenthus, och då kommer vi tillbaka till det med pengarna, är inte värt det i längden.. smile

Har ni lyckats knäcka alla mätarna osv? Även om ni knäckte själva huset kan ni väl modda in mätarna i något annat snyggt? smile

ska jag vara ärlig är det nog lätt att fixa bara det att orken inte finns där just nu till det liksom.. Får se hur det blir senare.. Som sagt så blir det ju snart en riktig bil o då får den ta upp platsen i garaget .. smile

quuz__91 KHM Racing
10 maj 2009 · 140 Inlägg

vad ni kötar:)

Sponsorer:
Stylingwebben.se - Bilstyling och diodbelysning
Hova.com - Car styling and tuning
Dekaltrim.nu
BMW 328 e36 (1996)
dcay Licenssvetsare
10 maj 2009 · 927 Inlägg

quuz__91 skrev:
vad ni kötar:)

Käften, jobba med bilen istället för att klaga wink haha

dcay Licenssvetsare
16 juni 2009 · 927 Inlägg

Tyvärr kan jag inte lägga in bilder just nu men det har hänt lite grejer sen senast, bakpartiet har formats till, stolarna är tillbaka, vi har satt i 2st 5,25er fram, lite dioder och neon, vi har fått start på den efter vintern.. ska plasta snart sen är det spackling o lack kvar, sen eren klar! big_smile

Rquired Allmänt envis
13 augusti 2009 · 12 512 Inlägg

Händer här något?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
quuz__91 KHM Racing
4 september 2009 · 140 Inlägg

Rquired skrev:
Händer här något?

Nej tyvärr det är på detta viset att bilen är nu skrotat för att dcay har införskaffat sig en ny bil som ska få plats där och ska grejas med.

Sponsorer:
Stylingwebben.se - Bilstyling och diodbelysning
Hova.com - Car styling and tuning
Dekaltrim.nu
BMW 328 e36 (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang