Det var dyrt. Undra om det blir billigare att köpa från 760? Men tack för länken Jag kanske köper det någon gång.
Jag hade tänk och fixa läder på växelspaken och en skönare och finare växelknopp. Sen hade jag tänk och ha lite trä i dörren som 960 har. Fast jag har tänk och be min farfar att göra det. Han är en riktig duktig snickare. Ska vara lampa där i också.
Senast redigerat av Volvo740-88 (5 september 2009)
betydligt billigare än 1300:- slå dom en signal eller skicka ett mejl... billiga, bra och sjukt fint resultat... bara en bråkdel som syns på deras sida... lycka till!
Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity
betydligt billigare än 1300:- slå dom en signal eller skicka ett mejl... billiga, bra och sjukt fint resultat... bara en bråkdel som syns på deras sida... lycka till!
Fan , har kört förbi dom många gånger och undrat vad sysslar med där inne ^^ Kanske får lämna in nåt litet skit där och testa.
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX