5633
Sök

Angående Golf 3 kofångare.

739 Inlägg
6 september 2009
Trådstartare
Hade tänk att kolla på en Golf 3a snart. första jag såg det som är "inringat" på bilden till spola lycktorna om man kan ta bort det? men kommer det då vara ett hål efter?

sen nästa fråga kan man ta bort den svara listen som dessa spolarklumpar sitter på? vetifan vad dem heter så hoppas ni fattar vad jag menar

https://www1.garaget.org/gallery/archive/111651/757651_2kqtq3.jpg

ljudfantast
1 372 Inlägg
6 september 2009
ja det kommer bli ett hål efter eftersom en slang går genom där (med spolarvätska i wink )
Jag tog bort mina på min mazda och la igen med väv på innersidan och lackade på yttersidan.

Listen de sitter på ser ut som att den sitter separat så du kan nog plocka bort den från övriga kofångare? Ta bort kofångarrn först och se själv smile

729 Inlägg
6 september 2009
Den svarta listen är ju en del av själva kofångaren! Får man fråga varför du i fridens namn vill ha bort den!? Den går ju att lacka i bilens färg om man inte tycker det är snyggt med svart...

739 Inlägg
6 september 2009
Trådstartare
nej klart det ska vara svart men tänkte så att jag kunde byta ut den mot en annan övrelist som inte har hål efter spolarvätskan :p så drf undra jag om man kunde ta bort liseten? från kofångaren

mvh andreas

729 Inlägg
6 september 2009
ahaa, det var det du tänkte på! smile alla golfar som är sålda på våra breddgrader har dom där spolarmunstyckena men min som är tysksåld saknar dom, vilket jag är mycket glad över! smile

739 Inlägg
6 september 2009
Trådstartare
jo våran andra golf som är import från tyskland har inte några heller :p men drf vill jag få bort dem om man bara kunde byta den svarta "listen" om man kallar det de ^^ kollade lite löst idag o tyckte man kunde göra de. för de sitter precis inte ihop redigt om de bara är proppnitade baktill vet jag inte drf undra jag om någon viste :p

mvh

hellaflush!
1 266 Inlägg
7 september 2009
tyvärr går det inte att få bort den svarta listen sad

739 Inlägg
7 september 2009
Trådstartare
Timmyboy skrev:

ofan går det inte har du tästaT?

ljudfantast
1 372 Inlägg
7 september 2009
vad ska du ha där istället? kommer se åt helvete ut utan den listen?

hellaflush!
1 266 Inlägg
7 september 2009
vofloo skrev:
Timmyboy skrev:

ofan går det inte har du tästaT?

Japp, på min går den inte att ta av iallafall:(
Varken fram eller bak tyvärr. Men om du vill ha en utan hål för spolar munstycke så är det skroten som gäller smile

Sök