3667
Sök

Projektarbete i skolan!

Kejsare
547 Inlägg
15 augusti 2006
Trådstartare
Hej!
Börjar tredje året på hantverk trädesign nu den 24e, och innan dess ska jag ha kommit på något att göra som projektarbete, vilket ska ta ungefär 100 timmar. Det kan vara att tillexempel designa och tillverka en egen möbel, eller bara göra något man behöver, kanske en bardisk. Men kruxet är att jag inte har den blekaste om vad jag ska göra? Börjar få lite smått panik, det är nästa vecka liksom.
Är det någon här som har några tips om vad man skulle kunna göra?

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.

293 Inlägg
15 augusti 2006
snida till en vinge till volvon tongue hehe

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

Fartglad
336 Inlägg
15 augusti 2006
a_glad skrev:
snida till en vinge till volvon tongue hehe

En vinge i trä skulle vara ngt. tongue

Nej men kanske baslåda/-or som är anpassade just för din 240? Du kan ju bygga lådorna/lådan anpassad just för din bil. Eller för alla 240is så kan du sälja den. wink

Sen behöver du ju inte sätta in själva bashögtalarna utan du gör en färdiganpassad låda bara. smile

Power without Quattro is useless!

Glassbåtsingengör
207 Inlägg
16 augusti 2006
Man brukar väl inte behöva knyta an till programmet 100%? Jag och två kompisar går virtuell design, mycket grafisk, men vi ska bygga oss var sin snowboard smile

Signaturtext kan du vara själv!

Vw trimmare
2 995 Inlägg
16 augusti 2006
LordGlassboet skrev:
Man brukar väl inte behöva knyta an till programmet 100%? Jag och två kompisar går virtuell design, mycket grafisk, men vi ska bygga oss var sin snowboard smile

haha den var lite annorlunda den smile själv byggde man garage tongue

Sök