2013
Sök

Golf vr6

17 augusti 2006
Trådstartare
Tjennare... är det någon som har lite erfarenheter av golf vr6 är nämligen spekulant på en, skulle vara bra om ni kunde säga lite vad man ska tänka på dyra i drift? alla bilar blir ju dyra om man leker men normalt? tack på förhand.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
17 augusti 2006
viktor-evertsson skrev:
Tjennare... är det någon som har lite erfarenheter av golf vr6 är nämligen spekulant på en, skulle vara bra om ni kunde säga lite vad man ska tänka på dyra i drift? alla bilar blir ju dyra om man leker men normalt? tack på förhand.

Jag har bara hört negativt om dom.. inte kvalite dock.. har hört att dom inte är avd man förväntar sig prestanda mässigt tunga tråkiga..  motor hör inte hemma i golf helt enkelt.. men det är bara min åsikt...  och avd jag hört.. men finns jävligt många så älskar dom bilar också.. så du får helt enkelt avgöra själv..  smile smaken är ju delad men iaf har för mig att det finns en sida som heter www.vr6.nu eller nått.. där borde de stå va man ska titta på o kolla osv vid köp av bilarna..  Lycka till!

Bmw osv..

517 Inlägg
17 augusti 2006
ljudet är helt underbart iaf..  men de e bara att se över så att kamkjedjor o sånt är bytt... brukar vara ganska dyrt att byta om man inte gör de själv..

/Martin - Wolfsburg GTI

4 571 Inlägg

Sök