3765
Sök

Förjävligt!

Knegare
302 Inlägg
13 mars 2006
Trådstartare
Natten till idag hade jag inbrott i bilen, hemma på min parkering...

Blir så förbannat less på folk som inte vet vad som är skillnad på ditt och mitt!

Poon

Poon
Love the sound...

Nknn
13 mars 2006
okej, tråkigt att höra..

Pappa hade 2 inbrottsförsök när han ägde sin a6. men dem kom aldrig längre än att dem lyckades pajja låset. Antingen var dem amatörer båda gångerna lr så är audi väldigt inbrottssäker... hursomhelst, så är det förbannat iriterrande.. >/

btw, fick dem tag i nåt?

Rohdin
13 mars 2006
tips...köp aluminium-basebollträ eller vafan man säger....det gör ju inte saken bättre men nötterna lär sej en läxa om du stöter på dom...

Knegare
302 Inlägg
13 mars 2006
Trådstartare
Dom tog min DVD + skärm, filmer, ett paket som var till min mamma... sen slog dom sönder mina framlysen...

Men dom fick en film som bara finns ett ex av, för jag har gjort den så ser jag någon me den filmen...

Poon

Poon
Love the sound...

694 Inlägg
13 mars 2006
Rohdin skrev:
tips...köp aluminium-basebollträ eller vafan man säger....det gör ju inte saken bättre men nötterna lär sej en läxa om du stöter på dom...

thats the shit.. men hur va det man skulle inte uppmana till brott men va fan? dom måste ju lära sig dom med:)

Knegare
302 Inlägg
13 mars 2006
Trådstartare
Japp, hade järnrör i min förra bil.. ifall man skulle behöva en hävarm vid akut hjulbyte wink

Poon
Love the sound...

Scania arbetare
364 Inlägg
13 mars 2006
har ett slagträ i aluminium som står vi dörren så man snabbt kan springa ner till garaget.. he he.. men man lär ju vara för skraj för att göra nått..

Audiholic!

12 086 Inlägg
13 mars 2006
Kan säga att ser jag med mina egna ögon göra anspråk på min bil så skulle jag dänga ner han direkt! Sån aggresion kan man inte hejda..

Knegare
302 Inlägg
13 mars 2006
Trådstartare
JapMax skrev:
Kan säga att ser jag med mina egna ögon göra anspråk på min bil så skulle jag dänga ner han direkt! Sån aggresion kan man inte hejda..

Kunde inte göra mkt eftersom jag sov och dem smög så pass bra att larmet inte gick...

Poon

Poon
Love the sound...

259 Inlägg
13 mars 2006
JapMax skrev:

Ja skulle lätt göra detsamma smile

/Anders

8 156 Inlägg
13 mars 2006
Jag har lite järnrör liggandes lite varstans...
Fast skulle jag märka att någon håller på att göra något med någon av familjens bilar så skulle det inte behövas järnrör...
Ett par handskar kanske, så att man slipper slå sönder knogarna.

Förra personen som försökte råna mig fick kravla sig hem med ett antal brutna revben.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

274 Inlägg
17 augusti 2006
skulle ja se någon göra inbrott i min bil skulle ja vänta tills han sitter i bilen... sen helt enkelt klargöra för honomhur en SVENSK höger känns.. Ja ser hellre till o blir anmäld för misshandel som endå läggs ner för att tjuven inte har med sej någon tolk till förhöret än att både jag o mina grannar blir av med ljud o bilgrejer..

fyllo

4 571 Inlägg
17 augusti 2006
Tråd låst

Denna tråd är 5 månader gammal och behöver inte livas upp igen.

Ett hett tips är att läsa datumet på senaste inlägget wink

Sök