6163
Sök

JVC KD-R301 - 700kr / Köpvärt?

Nybörjare ;D
13 Inlägg
13 september 2009
Trådstartare
Hej!
Jag  har en kompis som nu ska köpa ett bilstereopaket. Det är just högtalarna han vill åt, stereo har han redan en helt OK. Därför frågade han mig om jag vill köpa stereon (JVC KD-R301) av honom för 700kr. Jag har redan en helt ok stereo, det enda jag saknar som JVCn har är att den ska spela mp3 filer och att den har en aux-ingång. Det har inte min.

Är den värd att köpa för 700kr? Funderar en dag på att utvidga mitt ljudsystem i bilen med någon billigare baslåda och så. Inga supergrejer i min bil, men typ standard.. smile

Mvh Simon

Har en Mercedes-Benz 230 CE

Nybörjare ;D
13 Inlägg
13 september 2009
Trådstartare
Undrar också, hur stor roll spelar stereon i ljudet? ger en bättre stereo avsevärt mycket bättre ljud? märk väl att de endast är orginal högtalarna i bilen för tillfället (inte så bra med andra ord)

bilen är en Mercedes-Benz 230CE förresten

7 120 Inlägg
13 september 2009
Jag har en KD-R401 i min, vet inte hur stora skillnaderna är men är supernöjd med den iaf. smile

Nybörjare ;D
13 Inlägg
13 september 2009
Trådstartare
okay smile härligt

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
13 september 2009
Med en dålig huvudenhet så kan kan du inte få bra ljud, med en bra huvudenhet så kan du få bra ljud! wink Så en bra huvudenhet (stereo) är det man bör lägga pengarna på, även om man bara har originalhögtalare så gör det skillnad.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Sök